نیوز سیتی!
09 دی 1402 - 14:40

دشمن در صدد ایجاد فضای انقلاب رنگی است

رییس ستاد ۹ دی کشور و مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران،گفت: بستر انقلاب رنگی انتخابات است که در آن باور مردم را نسبت به سلامت انتخابات تغییر می‌دهند و با اردوکشی‌های خیابانی امنیت را تحت الشعاع قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی شگفتی ساز و تاریخ ساز است، افزود: مردم استان البرز عاشورایی برای مقابله با عاشورا ستیزان به میدان آمدید و در پایگاه ایمان، بصیرت و مقاومت در مصلی کرج حضور دارید.

نائینی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی زمانی به پیروزی می‌رسد دوران جنگ سرد است، تصریح کرد: ساختار دوقطبی بود و آمریکا ایران را به عنوان پایگاه اصلی خود از دست می‌دهد، شورای برای تسلط و نفوذ در ایران با حزب توده شبکه سازی کرده بود.

وی ادامه داد: هر دو ابر قدرت در عین حال که رقابت دارند و  از پیروزی مسئله‌دار هستند و از نفوذ، کودتا، تجزیه طلبی حمایت می‌کنند تا قدرت جدید شکل نگیرید.

این مقام مسؤول اشاره‌ای به رژیم بعثی عراق کرد و گفت: بعد از اتمام آن دوره هر دو ابر قدرت از رژیم بعثی صدام حمایت کردند.

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی حضرت امام خمینی(ره) و دفاع مقدس ملت ایران همه قدرت‌های بزرگ جهانی را در یک جبهه واحد شکست دادند، بیان کرد: دهه اول تمام شد، ابتدا دهه دوم یکی از ابر قدرت‌ها شوروی فروپاشی شد و رقیب آمریکا حذف شد.

نائینی افزود: آمریکایی‌ها قرن ۲۱ را قرن آمریکایی معرفی کردند و برآورد آمریکا این بود بعد از فروپاشی شوروی آمریکا قدرت اول جهانی و ساختار قدرت تک قطبی می‌شود، قدرت اول منطقه‌ای اسرائیل خواهد بود و اواسط دهه دوم انقلاب اسلامی قدرت اسلامی افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل تا دو هزار در همه جنگ‌ها پیروز بود، گفت: روند اسرائیل قدرت یابی، قدرت سازی بود و کشورهای غربی را شکست داد.

این مقام مسوُول با بیان اینکه برای جلوگیری از قدرت یابی ایران در دهه دوم پس از دفاع مقدس تحریم‌ها را تشدید کردند، افزود: در داخل کشور بعد از دفاع مقدس شبکه سازی کردند و فتنه ۷۸ طراحی شد و همه فتنه‌ها برای توقف قدرت سازی است. 

وی با بیان اینکه فتنه سال ۸۸ برای قدرت سازی دشمنان طراحی شد، بیان کرد: تمام تلاش‌ها برآن بود تا ایران از درون تضعیف شود اما پیام ها به غرب این بود که امکان فروپاشی ایران از درون نیست.

نائینی با اشاره به اینکه حماسه ۲۳تیر فتنه را شکست داد و قدرت سازی کرد، ادامه داد: دهه سوم قدرت جمهوری اسلامی افزایش یافت و در مقابل قدرت اسرائیل تضعیف شد و در مقابل جبهه عظیم مقاومت قرار گرفت، تا سال ۲هزار ابتکار عمل اسرائیلی تهاجمی بود اما اکنون موضع دفاعی در پیش گرفته است.

وی اشاره‌ای به راهبرد آمریکا کرد و گفت: بی ثبات سازی محور مقاومت، بی ثبات سازی داخل ایران و تضعیف نیروی حکمرانی با تمرکز بر جایگاه ولایت فقیه سه محور اصلی آمریکایی در مورد ایران است.

نائینی با بیان اینکه دشمنان با همفکری به ۹ گزینه در مورد ایران رسیدند و مورد بررسی قرار دادند و سندی به نام کدامین راه به سوی ایران منتشر شد، بیان کرد: در بین ۹ گزینه به انقلاب رنگی پرداختند که غرب تجربه پیاده سازی انقلاب رنگی را در بیش از ۲۲ کشور را دارد. 

نائینی در خصوص انقلاب رنگی، گفت: بستر انقلاب رنگی انتخابات است که در آن باور مردم را نسبت به سلامت انتخابات تغییر می‌دهند و با اردوکشی‌های خیابانی امنیت را تحت الشعاع قرار می‌دهند.

وی بابیان اینکه ۹ دی روز بازخوانی فتنه آمریکایی - صهیونیستی تعریف می شود، بیان کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب فتنه جرم نابخشودنی بود و این گناه هتک حرم به قرارگاه سید الشهدا (ع) یعنی جمهوری اسلامی و تهمت به جمهوری اسلامی نابخشودنی است.

نائینی با اشاره به اینکه پیش از فتنه ۸۸ راهبرد غرب در ایران مهار و بازدارندگی بود، گفت: باید با ایران قدرتمند هسته‌ای کنارآمد چرا که امکان فروپاشی نیست اما با فتنه ۸۸ غرب امیدوار شد که حضور مردم و تمام سلایق درحماسه ۹ دی، دوباره دشمن ناامید شد.

وی با بیان اینکه در فتنه ۸۸ به هویت دینی یعنی روز عاشورا با حمله به هیات‌های عزاداری توهین شد، تصریح کرد: رسانه‌های معاند از جمله بی بی سی گفته بود که در فتنه ۸۸ تهران سقوط کرد که در مقابل این فتنه غوغایی توسط ملت با بصیرت ایران به پا شد و یک قیام ملی فراگیر در سراسر کشور پدید آمد.

این مقام مسوُول با اشاره به اینکه فتنه در مرحله اول خود بخشی از مردم راهمراه کرد و شعارهای حق با محتوای باطل را شاهد بودیم، بیان کرد: فرمایش رهبر معظم انقلاب باید روی عناصر اصلی شکل گیری حماسه ۹ دی از جمله بصیرت ، میثاق امت با ولایت و اقدام به لحظه کار کرد چنانچه دیدیم که ملت ایران تمام قد عاشورایی و برای جنگیدن به صحنه آمد.

وی با بیان اینکه بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب هرچه از حوادث مهم تاریخی فاصله بگیریم خطر تحریف جدی است، تصریح کرد: روز ۹ دی تجلی اراده الهی بود چراکه مردم وقتی دیدند هدف انتخابات نیست در میدان خروش و غیرت دینی خود را به نمایش گذاشتند که در مقابل تمام طراحان فتنه به پا خاستند.

این مقام مسوُول اشاره‌ای به اقدامات موثر سردار سلیمانی کرد و گفت: این سردار شهید نیز در مقابله با فتنه داعش یک جبهه متحد از بسیجیان افغانستانی، سوری، لبنانی و ایرانی داشت و نتیجه امروز می بینیم که قدرت سازی این اقدامات طوفان الاقصی است.

نائینی با بیان اینکه اسراییل در جنگ غزه دچار بحران شده و به هدف های خود نرسیده، افزود: پیروز جنگ در بخش افکار عمومی و میدان جنگ حماس است.

وی در خصوص دغدغه جدی رهبر معظم انقلاب در زمینه انتخابات، گفت: یکی از مسائل مهمی که رهبر انقلاب از چند ماه پیش در خصوص آن صحبت داشتند انتخابات است و امروز بیش از هر روز دیگر به جهاد امیدآفرینی نیاز داریم.

وی افزود: با هر حرکتی که امید را تضعیف کند باید مقابله کرد و امیدواریم شاهد انتخاباتی پرشور داشته باشیم .

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1620704

مهمترین اخبار ایران و جهان: