نیوز سیتی!
07 بهمن 1402 - 19:00

آستانه‌اشرفیه قهرمان بوکس نوجوانان گیلان شد

تیم بوکس نوجوانان آستانه‌اشرفیه مقتدرانه و با کسب مدال‌های خوشرنگ بر سکوی نخست رقابت‌های قهرمانی بوکس گیلان ایستاد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، تیم شهرستان آستانه‌اشرفیه که با ۱۰ بوکسور و به مربیگری مسعود باقری و محمد عیسی‌پور در‌ ۲ رده سنی نوجوانان و جوانان در مسابقات انتخابی قهرمانی کشور شرکت کرده بود توانست با کسب سه مدال طلا و سه نقره و با اختلاف امتیازی هفت امتیاز برای نخستین بار قهرمان رقابت‌های بوکس‌ نوجوانان گیلان شود.

همچنین تیم جوانان آستانه‌اشرفیه نیز  با کسب ی‌ک طلا و ۲ نقره به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

بابک بردبار رئیس هیئت بوکس گیلان در حاشیه این مسابقات و در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستانه‌اشرفیه اظهار کرد: مسابقات قهرمانی بوکس گیلان انتخابی رقابت‌های کشوری و ملی با حضور ۱۱۷ بوکسور از ۱۷ شهرستان گیلان در ۲ رده سنی نوجوانان و جوانان در روزهای چهارشنبه چهار بهمن الی جمعه ۶ بهمن به میزبانی آستانه‌اشرفیه و در سالن بوکس این شهرستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی بوکس گیلان انتخابی رقابت‌های کشوری در ۱۳ وزن برگزار شده است، گفت: نفرات اول هر وزن به علاوه نفرات برتر کمیته فنی مسابقات به اردوهای تیم منتخب گیلان برای مسابقات کشوری دعوت می‌شوند تا پس از اعلام لیست نهایی به مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی اعزام شوند.

به گفته رئیس هئیت بوکس گیلان در پایان این رقابت‌ها در رده سنی نوجوانان آستانه‌اشرفیه با ۲۱ امتیاز قهرمان شد و تیم‌های آستارا و رشت به ترتیب با امتیازهای ۱۴ و ۱۲ دوم و سوم شدند، همچنین در رده سنی جوانان نیز رشت با ۲۳ امتیاز تیمی قهرمان و لاهیجان با ۱۷ امتیاز دوم و تیم‌های خمام و صومعه سرا با هشت امتیاز به مقام سومی مشترک رسیدند.

بردبار با بیان اینکه مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی رده سنی جوانان در اواخر بهمن برگزار خواهد شد، افزود: زمان مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی رده سنی نوجوانان مشخص نشده است.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1651292

مهمترین اخبار ایران و جهان: