نیوز سیتی!
13 دی 1402 - 16:44

تاکید مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان بر احقاق حقوق سپاهان

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تا جایی که در توان ما باشد و قانون اجازه دهد، پیگیر حقوق سپاهان هستیم، مکاتبات و مذاکرات لازم را انجام می‌دهیم، سپاهان پاره تن ورزش اصفهان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جواد محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در حاشیه بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در استان اصفهان با اشاره به اتفاقاتی که در نیم‌فصل گذشته لیگ برتر فوتبال رخ داد، اظهار داشت: سپاهان یکی از میراث ناملموس اصفهان است و سرنوشت آن به زندگی مردم اصفهان گره خورده است، وقتی حال سپاهان و ذوب‌آهن خوب باشد، به اندازه جاری بودن زاینده‌رود برای مردم اصفهان اهمیت دارد.

وی افزود: سپاهان نیاز به حمایت و پیگیری دارد؛ انتظار ما از مسوولان این است که سپاهان را نماینده جمهوری اسلامی ایران بدانیم، در حال حاضر نیز در لیگ قهرمانان آسیا تنها سپاهان به عنوان نماینده ایران حضور دارد.

محمدی تصریح کرد: در لیگ داخلی نیز انتظار این است که سپاهان فاخرتر از شرایط فعلی دیده شود؛ پیشینه، افتخارات، توانایی‌ و حمایت‌های مردمی سپاهان نشان می‌دهد که این باشگاه جایگاه ویژه‌ای دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان این که همیشه گفته‌ایم، سپاهان چیزی به جز حق خود نمی‌خواهد، خاطرنشان کرد: نباید سلسله اشتباهات داوری برای سپاهان رخ دهد، زمانی که مدیر ذوب‌آهن بودم هر هفته با اشتباهات داوری روبه‌رو بودیم و حتی برهه‌ای از فصل خطرناک و نگران‌کننده شد، باید رسیدگی ویژه‌ای در این موضوع انجام شود.

وی ادامه داد: انتظار نداریم امتیاز خاصی برای سپاهان در نظر گرفته شود بلکه مطالبه حقوق اصلی این باشگاه را داریم؛ اگر اشکال یا ایرادی از نظر حقوقی وجود دارد، قطعا وقتی برای مردم آگاه‌سازی و شفاف‌سازی شود، آن‌ها به راحتی خواهند پذیرفت تا این خلا و اشکال نیز برطرف شود.

محمدی در پایان گفت: تا جایی که در توان ما باشد و قانون اجازه دهد، پیگیر حقوق سپاهان هستیم، مکاتبات و مذاکرات لازم را انجام می‌دهیم، سپاهان پاره تن ورزش اصفهان است.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1625648

مهمترین اخبار ایران و جهان: