نیوز سیتی!
13 دی 1402 - 18:56

استاندار اصفهان حادثه تروریستی در مراسم سالگرد سردار شهید سلیمانی را محکوم کرد

استاندار اصفهان در حاشیه شورای اداری مشترک استان و شهرستان کوهپایه، حادثه تروریستی در مراسم سالگرد سردار شهید سلیمانی را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در حاشیه شورای اداری مشترک استان و شهرستان کوهپایه گفت: خبردار شدیم که در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی در مسیر تردد مردم به مزار پاک این شهید عزیز دو حادثه تروریستی اتفاق افتاده است و تعدادی از هموطنان عزیزمان شهید و مجروح شده‌اند.

وی ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی، افزود: ان‌شاءالله شهیدان این حادثه با اولیای الهی محشور باشند و خداوند متعال به خانواده‌های این بزرگواران صبر عنایت بفرماید.

استاندار اصفهان بیان کرد: این اتفاقات مردم ما را در ادامه مسیر این شهدا و در مسیر حرکت حاج قاسم سلیمانی مستحکم‌تر و مقاوم‌تر می‌کند.

مرتضوی عنوان کرد: دشمن بداند که با چنین حرکت‌های کوری نمی‌تواند مردم ما را از حرکت در مسیری که بزرگانی همانند سردار سلیمانی، حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری بر آن مسیر هدایت‌گر ما هستند باز دارد.

وی ادامه داد: بدون شک مردم ما مصمم‌تر و مستحکم‌تر در اقامه پرچم عدل و دستگیری از مظلومان و مبارزه بی امان با ظالمان و مستکبران مقاوم تر از گذشته عمل خواهند کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1625792

مهمترین اخبار ایران و جهان: