نیوز سیتی!
28 دی 1402 - 08:40

ارائه ۷۹۳ خدمت حوزه مسکن به مددجویان استان قزوین

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از ارائه ۷۹۳ خدمت در حوزه مسکن شامل تعمیر، بهسازی، خرید، احداث، تکمیل و احداث فضاهای جانبی برای نیازمندان طی ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

ناصر ظاهری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: مسکن یکی از نیازهای ضروری انسان هاست که تأمین و یا پشتیبانی از نیازمندان برای داشتن این نعمت، یکی از فصل های خدمتی کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) ۱۲۰ خدمت به نیازمندان و محرومان ارائه می کند که در میان این خدمات مسکن از گران ترین و پرهزینه ترین خدماتی است که به نیازمندان و محرومان ارائه می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: طی ۹ ماهه سال جاری، تعداد ۲۹۵ فعالیت برای کمک به احداث و تکمیل واحدهای مسکونی برای مددجویان اجرا شده که برای این تعداد بیش از ۲۲ میلیارد و ۷۷۴ میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: همچنین برای ۲۰۹ فضای جانبی احداث شده بیش از یک میلیارد و ۷۶۴ میلیون تومان هزینه شده و طی این مدت ۱۴ واحد مسکونی با اعتباری بیش از دو میلیارد و ۴۳ میلیون تومان برای نیازمندان خریداری شده است.

ظاهری خاطرنشان کرد: یکی دیگر از سرفصل های خدمتی کمک به تعمیر مسکن مددجویی است که برای ۲۷۵ تعمیر بیش از چهار میلیارد و ۶۵۶ میلیون تومان هزینه شده است.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکاری برای کمک به تأمین مسکن نیازمندان و محرومان می توانند از طریق مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و یا از طریق کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* اقدام کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1641604

مهمترین اخبار ایران و جهان: