نیوز سیتی!
26 دی 1402 - 18:43

۱۳۵ هکتار از اراضی چهارباغ آزادسازی شد

دادستان عمومی انقلاب چهارباغ گفت که در یک عملیات مقابله ای، ضمن جلوگیری از تغییر کاربری ۱۳۵ هکتار، ۱۶ ویلای غیرمجاز اعمال قانون شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از چهارباغ، شاپور صفری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان طالقان، با اشاره به جزئیات یک اقدام مقابله‌ای با تغییر کاربری غیرمجاز در حوزه قضایی چهارباغ، گفت: در پی درخواست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان در خصوص اقدام به تغییر کاربری غیرمجاز در روستای «زکی‌آباد» واقع در «بخش رامجین» تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها اعمال شد.

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ با اعلام اینکه این عملیات در وسعت ۱۳۵ هکتاری و به ارزش ۵۴۰۰ میلیارد تومان به انجام رسید افزود: تعداد قطعات اعمال قانون شده ۱۳۰ مورد بود که به ترتیب دیوارکشی غیرمجاز ۱۳۰ مورد، بنا و ویلای غیرمجاز در حال ساخت ۱۶ مورد، دپوی مصالح ۲۵ مورد، استخر ۵ مورد، محوطه سازی ۳۷ مورد، آلاچیق ۳ مورد اعمال قانون شد.

وی در ادامه از تلاش مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان، عوامل نیروی انتظامی شهرستان چهارباغ و یگان امداد شهرستان چهارباغ و کلانتری‌های تابعه، بخشدار رامجین، ادارات خدمات رسان برق و گاز در اجرای این عملیات آزادسازی تقدیر کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1640148

مهمترین اخبار ایران و جهان: