نیوز سیتی!
11 دی 1402 - 12:57

رانندگان قانونمند خراسان‌جنوبی تجلیل شدند

همایش تجلیل از رانندگان قانونمند خراسان‌جنوبی امروز با حضور فرمانده انتظامی و جمعی از رانندگان قانونمند استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، همایش تجلیل از رانندگان قانونمند خراسان جنوبی امروز با حضور سردار حسن شجاعی نسب، فرمانده انتظامی و جمعی از رانندگان قانونمند استان  برگزار شد.  
 
سردار حسن شجاعی نسب، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در این مراسم اظهار داشت: در حوزه ارتقای فرهنگ ترافیک با اقدامات و برنامه ریزی های انجام شده  توسط پلیس راهور استان رانندگانی که در ۳ سال گذشته مرتکب تخلف نشده بودند شناسایی شده و به قید قرعه نیز به ۶۰ نفر از این رانندگان قانونمند که تخلفی در این مدت انجام نداده و یا به نحوی در سامانه پلیس خراسان جنوبی همکاری لازم را در توسعه نظم و انضباط ترافیکی داشته اند مورد تقدیر قرار گرفتند. 

وی افزود: پلیس همچنین برای رانندگانی که تخلفات بیشتری داشته اند با برنامه ریزی های لازم ، این افراد را شناسایی کرده و از انها دعوت خواهد شد که در جلسات و برنامه های آموزشی خاصی که در مرجع قضائی و همچنین در مجوعه پلیس  برگزار می شود شرکت کنند و تذکرات و آموزش های لازم به رانندگان داده خواهد شد. 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه عدم رعایت ضوابط  ومقررات راهنمایی و رانندگی می تواند خسارات و تلفات جبران ناپذیری را پی داشته باشد؛ خاطر نشان کرد: امیدواریم با انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی که در مدارس و مساجد و.... توسط کارشناسان مربوط  انجام خواهد شد انشاا...  شاهد یک رفتار ترافیکی مناسبی در جامعه که باعث ارتقای احساس امنیت مردم شود  باشیم و رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین با احترام به خود و دیگران، رانندگی توام با آرامش داشته باشند. 
 
در پایان این مراسم  از تعدادی از رانندگان قانونمند و فعالان عرصه ترافیک با اهداء لوح تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1622848

مهمترین اخبار ایران و جهان: