نیوز سیتی!
29 دی 1402 - 14:52

مردم از انتخاب کاندیدای دلداده به غرب بپرهیزند

امام جمعه رشت با بیان اینکه مردم در انتخاب کاندیداهای مجلس توجه کنند، گفت: مردم باید توجه کنند که نامزدها نگاهشان به غرب و آمریکا چگونه است تا حساب خود را با کسانی که آمریکا را هنوز کدخدا می‌پندارند بدانند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امام جمعه رشت در آئین خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با گرامیداشت میلاد امام جواد علیه السلام اظهار کرد: در روایت‌ها آمده که مسلمانان باید با دشمنان خدا و دشمنان دین خدا دشمنی ورزیده و با دوستان خدا همواره اظهار دوستی کند و بانگ «الموت الاسرائیل» یعنی عمل به دستور خدا که همانا اظهار دشمنی با دشمنان خدا و دوستی با دوستداران خدا است.

وی با بیان اینکه مردم در انتخاب کاندیداهای مجلس توجه کنند که نامزدها نگاهشان به غرب و آمریکا چگونه است تا حساب خود را با کسانی که آمریکا را هنوز کدخدا می‌پندارند بدانند، گفت: در هفته گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موشک‌های خود را متوجه تروریست‌های داعش و موساد کرده و این موشک‌های نقطه زن دارای پیام‌هایی برای رژیم منحوس صهیونیستی و داعش است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه این موشک‌ها به کشورهای دلداده رژیم منحوس صهیونیستی هشدار داد تا بدانند که جمهوری اسلامی مبتنی بر مکتب اسلامی است و در برابر دشمنان ملت مقتدرانه عمل می‌کند، افزود: جمهوری اسلامی ایران در تقابل با بدخواهان ملت ایران تعارف نداشته و نخواهد داشت. 

فلاحتی با بیان اینکه رژیم منحوس صهیونیستی در طی یکصدواندی روز مقابله با مقاومت مردم غزه دچار اضمحلال شده‌اند، تصریح کرد: رهبر انقلاب سلام گرم خود را به مردم گیلان رسانده‌اند و در ۱۹ دی ماه درباره حرکت صهیونیست‌ها فرمودند که رژیم منحوس صهیونیستی به هیچ یک از اهدافش که همانا شکست حماس و جلوگیری از اقدامات مقاومت بود نتوانست برسد و این به معنی شکست آنان است.

وی با بیان اینکه در این ایام سران صهیونیستی، بیست نشست با کشورهای اروپا برگزار کرد تا غزه را نابود کند اما امروز دنیا اعتراف می‌کند که حماس نابود شدنی نیست، گفت: بیش از ۳۰ هزار کشته و زخمی نظامی‌ و قداره‌ آنان در پناهگاه‌های صهیونیستی بودند که خود نشان دهنده ضعف ترمیم ناشدنی این رژیم است ولی در مقابل، آمار شهدای غزه اکثرا زنان و کودکان است که نشان از ضعف رژیم منحوس صهیونیستی است. 

امام جمعه رشت با بیان اینکه حماس، حشدالشعبی، انصارالله، قوت و قدرت گرفته و در باب المندب در برابر دنیا ایستادگی می‌کند، افزود: این قدرت در شرایط تحریم‌ها و قداره‌کشی‌های دشمنان به وجود آمده و قطعا نشان از قدرت جبهه مقاومت در برابر دنیاست. 

وی با بیان اینکه نظام استکبار می‌خواهد از کشتی‌های صهیونیستی و آمریکا محافظت کند و رهبران مقاومت را از بین ببرند، گفت: یمنی‌ها با قدرت و اقتدار گفته‌اند که تا آخرین لحظه از غزه دفاع می‌کنیم و از قداره‌کشان دنیا بیمی نداریم. 

امام جمعه رشت با گرامیداشت روز میلاد حضرت علی علیه السلام و ایام اعتکاف بیان کرد: در روایات آماده نسبت به مردم خورده گیری نکنید و قدر خود را با کناره گیری از کارهای پست بالا ببرید لذا سرزنش زدن ملاک مسیر اصلاح نیست. 

فلاحتی با تاکید بر سرعت در اجرای آزادراه که به گفته مسؤولان در حال تکمیل شدن است، گفت: توصیه و تاکید می‌کنم تا مسؤله سراوان، دو رودخانه و تالاب انزلی نیز در دستور کار قرار بگیرد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1642692

مهمترین اخبار ایران و جهان: