نیوز سیتی!
09 بهمن 1402 - 21:42

۲۱۲ پروژه عمرانی در شهرستان خوی به‌مناسبت دهه فجر افتتاح می‌شود

فرماندار خوی گفت: در دهه فجر امسال ۲۱۲ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر۵ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان در شهر و روستا آماده افتتاح می باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه فرماندار خوی در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: در دهه فجر امسال ۲۱۲ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر۵ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان در شهر و روستا آماده افتتاح می باشند که همگی حاصل تلاش همکاران در ادارت شهرستان خوی می،باشد.

کریم علی نژاد گفت: همچنین ۱۸ طرح عمرانی واقتصادی با اعتبار بالغ بر ۱ هزار و ۶۱۵میلیارد تومان در ایام دهه فجر گلنک زنی خواهد شد. 

وی افزود: در بحث اشتغال زایی نیز در قالب طرح های افتتاحی که صورت خواهد گرفت، برای هزار و ۵۰۰ نفر از جوانان فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: با افتتاح طرح های یاد شده ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار پروژه های افتتاحی بهره مند خواهد شد.

فرماندار خوی افزود: جهت تسهیل امر حضور مردم افزایش ۲۴ شعبه اخذ رای را نسبت به دوره های قبل داشته ایم.

وی ادامه داد: با برگزاری جلسات مستمر در قالب کمیته های مختلف ،تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه،سالم و بانشاط فراهم شده است.

علی نژاد افزود: کمیته های ده گانه انتخابات برابر ابلاغیه سازماندهی شده و تلاش ها برای فراهم کردم بستر مشارکت حداکثری در حال انجام است.

این مسئول ادامه داد: تمهیدات زیرساختی برای تامین ارتباط پایدار شعب اخذ رای الزامی است و در این راستا نیز تلاش های خوبی صورت گرفته است و دقت نظر وجود دارد .

وی گفت: با هدف تقویت مشارکت در انتخابات ظرفیت های گسترده صدا و سیما به کار گرفته شده که کانال ۱۷ جهت تبلیغات انتخاباتی به شهرستان خوی اختصاص یافته است.

فرماندار خوی گفت: با توجه به ضرورت توجه بانک ها به پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در راستای آزاد سازی این وام ها اقدامات خوبی صوزت گرفته است.

وی ادامه داد: ۹۵ درصد خانه های آسیب دیده از زلزله سال گذشته بازسازی شده و مابقی نیز مراحل پایانی را طی میکنند.

فرماندار خوی در خاتمه تأکید کرد: تکریم ارباب رجوع و تحقق حقوق شهروندی در دستگاه های اجرایی در اولویت باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1653848

مهمترین اخبار ایران و جهان: