نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 14:56

برنامه‌ راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای خراسان شمالی تشریح شد + جدول برنامه‌ها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مراسم محوری راهپیمایی ۲۲ بهمن در بجنورد از ساعت ۱۰ صبح آغاز و از میدان شهید تا مصلی نماز جمعه بجنورد ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار در بجنورد، اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن سال 1402 در بیش از 52 نقطه شهری و روستایی استان خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی افزود: راهپیمایی باشکوه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همت مردم در همه مناطق استان برگزار و به صورت خودجوش برگزار و راهپیمایی خودرویی نیز توسط روستاییان در مناطق مختلف با تراکتور و سایر ادوات کشاورزی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مراسم محوری راهپیمایی 22 بهمن در بجنورد از ساعت 10 صبح آغاز و از میدان شهید تا مصلی نماز جمعه بجنورد ادامه خواهد داشت.

محمدی تصریح کرد: حضور نوزادان و فرزندان آینده انقلاب اسلامی با عنوان «کالسکه سواران نسل فردا« فردا در راهپیمایی 22 بهمن برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی گفت: در غرفه کودک و نوجوان در راهپیمایی 22 بهمن به 3500 کودک و نوجوان حاضر در مراسم راهپیمایی هدیه اهدا می‌شود. همچنین دکتر سید محمد حسینی معاون پارلمانی ریاست جمهوری سخنران مراسم پایانی 22 بهمن امسال در شهرستان بجنورد است

وی ادامه داد: بیش از 6000 برنامه با محوریت برنامه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در مدارس استان در این ایام برگزار شد. تمام این برنامه‌ها به صورت جدید و نوآوری بوده که امسال برای اولین بار کمیته کار و کودک نیز در استان ایجاد شده است.

راهپیمایی 22 بهمن ,

انتهای پیام/311/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1667148

مهمترین اخبار ایران و جهان: