نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 17:47

دعوت حاج مهدی رسولی از مردم برای مشارکت در انتخابات/ اگر به میدان نیایی "اقلیت" خوشحال می‌شود‌

مهدی رسولی با دعوت از اقشار مختلف مردم در انتخابات پیش‌رو گفت: کافی است دریا دل باشیم و دل به دریای حضور بزنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، حاج مهدی رسولی در مراسم جشن انقلاب که در یکی از واحدهای تولیدی استان برگزار شد اظهار داشت: عده‌ای فکر می‌کنند که حضرت امام(ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، نام "جمهوری اسلامی" را شانسی انتخاب کرد.

وی گفت: خیر اینطور نیست؛ حضرت امام(ع) جمهوریت را از درون اسلام بیرون کشید و به خاطر آن فرمودند که جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر.

مداح توانمند اهل بیت(ع) تصریح کرد: اقلیت می‌خواهد که مردم در صحنه نباشند. همه ما می‌دانیم که اصلی‌ترین مشکل کشور اقتصاد است و آن هم دلیلش این است که اقتصاد "دولتی" است و همین موضوع سبب شده وضعیت اقتصاد کشورمان اینگونه باشد. تعارف نداریم و باید راست بگوییم. قرار بود که خصوصی‌سازی صورت بگیرد ولی به‌درستی صورت نگرفت. باید اقتصاد کشور دست مردم باشد ولی اینطور نشده و ما هم در این زمینه حرف برای گفتن داریم و به وقتش هم مطالبه می‌کنیم.

وی گفت: هیچ‌کسی به اندازه امامین انقلاب، طرفدار "جمهوریت" نیست. امام راحل با همین مردم، جنگ را هدایت کرد. امامین انقلاب می‌خواهند مردم در صحنه باشند ولی متأسفانه یک سری اقلیت می‌خواهند که مردم وارد صحنه نشوند. این اقلیت چپ و راست و خارج‌نشین و داخل‌نشین هم ندارد.

رسولی گفت: همه ما اکثریت هستیم و نباید اجازه بدهیم که اقلیت پیروز شود. اقلیت نمی‌خواهند مردم در اقتصاد باشند و وارد بازی شوند. باید وارد میدان شویم و اجازه پیروزی به آنان ندهیم.

وی خطاب به کارگران این واحد تولیدی گفت: اگر تو به میدان نیایی، اقلیت خوشحال می‌شود. اتفاقا باید با قدرت وارد میدان شویم و باید هم پیروز شویم.

رسولی گفت: ما زنجانی‌ها با دست علامه حلی مسلمان شدیم و در تاریخ در برهه‌های زمانی مختلف درخشیده‌ایم. بانوان زنجانی اولین بانوانی بودند که در انقلاب وارد صحنه شدند. زنجان افتخارات زیادی دارد و ماهم به زنجانی‌ بودنمان افتخار می‌کنیم. ما زنجانی‌ها باید در این انتخابات هم مجدداً حماسه بیافرینیم. معجزه مشارکت نباید فراموش شود و زمانی که موسی و امتش باهم عازم می‌شوند هیچ‌چیزی مانع پیشرفت آنان نیست و حتی دریا هم شکافته می‌شود. کافیت دریادل باشیم و دل به دریای حضور بزنیم.

به گزارش تسنیم، بعد از این سخنان، حاج مهدی رسولی به مولودی‌خوانی اعیاد رجب و شعبان پرداخت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1667392

مهمترین اخبار ایران و جهان: