نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 14:55

حل مشکلات کشور نیازمند تشکیل مجلس انقلابی است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اذعان به مشکلات موجود در حوزه معیشت، اشتغال و در مجموع اقتصاد کشور گفت: باید برای حل این مشکلات همراهی و اقدام شود که این مهم نیازمند تشکیل مجلس انقلابی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در مراسم راهپیمایی مردم زنجان جمهوری اسلامی را الگوی جدیدی از حکمرانی در جهان دانست و اظهار کرد: این نظام بعد از شکل‌گیری همواره به دنبال دفاع از مظلوم، خود و خداباوری بوده که در نقطه مقابل سیاست امریکا قرار دارد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تشریح اقدامات امریکا در کشورهای منطقه از جمله افغانستان، عراق و یمن که ویرانی به دنبال داشته است، افزود: این اقدامات امروز در غزه ادامه دارد و در واقع امریکا همدست رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی مردم فلسطین است چرا که مانع تلاش برای توقف جنگ در این منطقه از دنیا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه موشک و انرژی صلح‌آمیز هسته در ایران برای امور دفاعی و پیشرفت و عدالت کاربرد دارد، تصریح کرد: در حالیکه همین امکانات در جبهه استکبار برای اهداف سلطه‌گرانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نیکزاد با اذعان به مشکلات موجود در حوزه معیشت، اشتغال و در مجموع اقتصاد کشور تاکید کرد: باید برای حل این مشکلات همراهی و اقدام شود که این مهم نیازمند تشکیل مجلس انقلابی است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت را اصول اعلامی مقام معظم رهبری برای انتخابات پیش‌رو عنوان و تصریح کرد: همه باید از حق تعیین سرنوشت و انتخاب خود در 11 اسفند استفاده کنند تا بتوان نسبت به حل مشکلات موجود در حوزه اقتصاد برنامه‌ریزی و اقدام کرد.

وی با تشریح شاخصه‌های لازم برای نمایندگی مجلس از جمله ساده‌زیست و قاطع بودن در تصمیم‌گیری ادامه داد: تکلیف ما در این مقطع جهاد تبیین از نوع نرم‌افزاری است تا بتوان نسبت به حل مشکلات اقدام کرد.

نیکزاد تاکید کرد: با تلاش و مجاهدت می‌توان به تشکیل مجلس انقلابی بر اساس گفتمان امامین انقلاب اقدام کرد تا تمدن اسلامی بر اساس سبک و سیاق زندگی اسلامی محقق شود.
پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1668204

مهمترین اخبار ایران و جهان: