نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 10:02

حضور در صحنه استمرار بخش راه شهدا است

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: استمرار راه شهدا با حضور همه‌جانبه مردم در صحنه تحقق می‌یابد، یکی از این صحنه‌ها که حضور تجلی مردم در طی این سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی؛ راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ۲۲ بهمن‌ماه تجلی همبستگی چهل و پنج سال همبستگی ملت ایران است که در بیش از ۵۰ نقطه استان کرمانشاه جشن ملی این پیروزی تا دقایقی دیگر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عبدالله غفوری، نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی منشأ یک حادثه بزرگ و یک حرکتی عظیم در دنیا برای احیای دین خدا شد.

وی ادامه داد: ابرقدرت‌ها بنا داشتن نام دین خدا را به طور کلی از روی زمین محو کنند و چون انقلاب اسلامی با شعار «الله‌اکبر» و «لا اله الا الله» آغاز شد به نوعی ندای مجدد توحید و رسالت پیامبر عظیم‌الشان اسلام و قرآن کریم در سرتاسر عالم شد و امروز می‌بینیم به برکت انقلاب اسلامی جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی شکل گرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی گرایش به اسلام در دنیا به صورت موجی روزافزون شده و پرچم آزادی‌خواهی با افتخار به اهتزار درآمده چون ملت‌ها به یک بیداری رسیده‌اند که دیگر زیر بار استکبار ظلم و جور نمی‌روند. 

وی ادامه داد: آثار و برکت حادثه‌ای بزرگی که زمانی ملت ایران برای نجات خود از استبداد و استعمار و برای دفع شر کفار از سر خود انجام داد، به خاطر اخلاص شهدا، رزمندگان و تمامی کسانی که در این مسیر تلاش کردند در سطح جهان گسترده شده است.

حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: استمرار راه شهدا با حضور همه‌جانبه مردم در صحنه تحقق می‌یابد، یکی از این صحنه‌ها که حضور تجلی مردم در طی این سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است و همواره دشمن‌شکن و سبب تقویت جبهه حق و تضعیف جبهه باطل شده؛ راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه بوده است.

وی یادآور شد: ۲۲ بهمن ما امسال را در حال برگزار می‌کنیم که رزمندگان اسلام و مردم مظلوم غزه در حال پیروزی بر صهیونیسم هستند و مردم مظلوم یمن روبرو استکبار ایستاده و بر آن‌ها چیره شده  است.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران ۴۵ ساله شده و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درخت تنومندی و زمینه‌ساز ظهور امام عصر است، لذا حضور مردم هم حمایتی از مظلومان عالم در غزه و یمن و جای جای عالم علاوه بر اینکه سبب تقویت جبهه حق می‌شود سبب تضعیف جبهه باطل و استکبار جهانی خواهد شد؛ قدم‌هایی که در راهپیمایی ۲۲ بهمن گذاشته می‌شود ثواب جهاد در راه خدا دارد.

پایان پیام/۸۱۰۱۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1667804

مهمترین اخبار ایران و جهان: