نیوز سیتی!
23 بهمن 1402 - 09:52

دشمن از طمع ورزی به مردم ناامید شده است

دبیرشورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، گفت: دشمن رویش‌ها را می‌بیند و از طمع ورزی به مردم ناامید است و جرات چپ نگاه کردن به خاک شیران را ندارد.

علاالدین سیفی، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، با بیان اینکه در ۲۲بهمن سال ۱۳۵۷ مردم ایران ابراز بصیرت کردند، گفت: دین مداران، دغدغه مداران، مستضعفان و.. به صحنه آمدند و هرسال این رویش‌ها بیشتر شده است.

وی افزود: دشمن رویش‌ها را می‌بیند و از طمع‌ورزی به مردم نا امید است و جرات چپ نگاه کردن به خاک شیران را ندارد. 

سیفی در خصوص شورای ائتلاف، گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای قدردانی از مردم به صحنه آمده و مدیرانی که برای این مردم خدمت نمی‌کنند را بیدار کند. 

وی با اشاره به اینکه شورای ائتلاف دلیل نارضایتی‌های مردم ناکارآمدی مدیران است، بیان کرد: نظام هر روز درحال خدمت رسانی است. 

سیفی ادامه داد: در تشیع جنازه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی جمعیت بصیرت خود را نشان داد و این جمعیت پای انقلاب است. مقصد شورای ائتلاف جلب رضایت مردم است.

این مقام مسوُول با اشاره به اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در صدد جوانان و بانوان دغدغه مند در کرسی‌ها خدمت قرار بگیرند، تصریح کرد: پیشکسوتان تجربیات خود را در اختیار جوانان کارآمد قرار دهند و این ارتباط را برقرار کنند.

سیفی اشاره‌ای به رای دادن کرد و گفت: برای رای دادن عقلانیت کافی است و برای رای ندادن استدلال و منطقی وجود ندارد؛ هیچکسی نمی‌تواند با مردم صاحب عقل و منطق بجنگد.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1668648

مهمترین اخبار ایران و جهان: