نیوز سیتی!
21 دی 1402 - 20:39

محرابیان: تمام تلاش دولت در خوزستان آبرسانی به تمام نقاط است

وزیر نیرو گفت: تمام تلاش دولت و وزارت نیرو در خوزستان تامین آب مناسب برای سراسر نقاط استان است که اجرای طرح آبرسانی غدیر نیز در همین راستا صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو امشب در حاشیه بازدید از طرح‌های آب و فاضلاب آبادان و خرمشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمام تلاش دولت و وزارت نیرو در خوزستان تامین آب مناسب برای سراسر نقاط استان است که اجرای طرح آبرسانی غدیر نیز در همین راستا صورت گرفت و بخشی از خوزستان از آب خوب و با کیفیت بهره‌مند شد و با اجرای چند طرح دیگر به تمام استان آبرسانی انجام خواهد شد.

وی افزود: خوشبختانه طرح تصفیه خانه فاضلاب آبادان نسبتا سرعت گرفته است و امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

وزیر نیرو در رابطه با طرح فاضلاب خرمشهر گفت: برنامه ریزی‌های لازم صورت گرفته است تا عملیات اجرایی این طرح انجام و هرچه سریعتر به اتمام برسد تا مشکل فاضلاب این شهرستان رفع شود.

وی با اشاره به عدم بهره‌مندی کامل آبادان از آبرسانی طرح غدیر، ادامه داد: باید چند نقطه از خطوط آبرسانی تکمیل شوند. در بخش‌هایی از آبادان همانند فضای سبز و صنایع در حال استفاده از آب شرب هستند که باید از آب شربی که صرفا برای استفاده مردم در نظر گرفته شده است جدا سازی شود و از پساب‌های بهداشتی آب بخش‌های مذکور تامین شود.

محرابیان با اشاره به مسئله تامین برق آبادان و خرمشهر ادامه داد: در این راستا پست‌ها و شبکه‌های متعددی در حال اجرا است که در این سفر از آن‌ها نیز بازدید خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1634604

مهمترین اخبار ایران و جهان: