نیوز سیتی!
17 بهمن 1402 - 12:15

نمایشگاه توانمندی تولیدات صنایع بروجرد افتتاح شد+ فیلم

دبیر قرارگاه رفع موانع و حمایت از تولید بروجرد گفت: نمایشگاه توانمندی تولیدات صنایع شهرستان بروجرد با حضور استاندار لرستان و فرمانده سپاه حضرت ابالفضل(ع) لرستان افتتاح شد.و

به گزارش خبرگزاری فارس بروجرد، احمد حسنوند صبح امروز در آیین افتتاحیه نمایشگاه توانمندی‌های تولیدات صنایع بروجرد که در مصلی امام خمینی(ره) برپا شد، در جمع خبرنگاران افزود: نمایشگاه توانمندی تولیدات صنایع بروجرد در مصلی امام خمینی (ره) بروجرد برپا شد.

وی اظهار داشت: باتوجه به منویات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولید، قرارگاه رفع موانع و حمایت از تولید در بروجرد تشکیل شد که خوشبختانه طی این مدت توانسته برکاتی به همراه داشته باشد و به عنوان یک مُدل موفق مطرح شود.

دبیر قرارگاه رفع موانع و حمایت از تولید بروجرد گفت: این قرارگاه تاکنون از ۱۳۰ واحدتولیدی که دارای مشکلاتی در تولید بودند، حمایت نموده و ۲۰ واحد تولیدی هم احیا شده و مجدد به چرخه فعالیت بازگشتند.

 

 

حسنوند افزود: در همین راستا همزمان با دهه‌فجر، نمایشگاهی از توانمندی صنایع بروجرد برپا شده که در ابن نمایشگاه ۷۰ غرفه مختلف وجود دارد که صنایع شهرستان بروجرد و صنایعی که مورد حمایت قرارگاه قرار گرفته، تولیدات خود را برای عموم مردم عرضه می‌کنند.

وی اظهار داشت: این نمایشگاه از امروز در مصلی نماز جمعه برپا شده و تا ۲۸ بهمن دایر است، علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه، همه روزه از ساعت ۱۷ عصر تا ۲۲ به مصلی امام خمینی (ره) مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار فارس بروجرد نمایشگاه توانمندی تولیدات صنایع شهرستان بروجرد با حضور استاندار لرستان و فرمانده سپاه حضرت ابالفضل العباس(ع) لرستان در مصلی امام خمینی (ره) افتتاح شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1662548

مهمترین اخبار ایران و جهان: