نیوز سیتی!
17 بهمن 1402 - 16:58

بازدید حدادعادل از روند بررسی تخصص کاندیداهای ثبت‌کننده در وبگاه شورای ائتلاف

غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با حضور در دانشکده رفاه از فعالیت‌ کانون‌هایی که در حال بررسی تخصص کاندیداهای ثبت‌کننده در وبگاه شورای ائتلاف هستند، بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با حضور در دانشکده رفاه از فعالیت‌ کانون‌هایی که در حال بررسی تخصص کاندیداهای ثبت‌کننده در وبگاه شورای ائتلاف هستند، بازدید کرد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخاب کاندیداهای این شورا فرآیندی را تعریف کرده که به گفته مسئولان این شورا در این فرآیند سعی شده افراد متخصص، متعهد و توانمند در نهایت در لیست شورا قرار گیرند.

غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب پیش از این در باره این فرایند گفته بود که ما در قدم اول آن ۱۲۰۰ نفری که در وبگاه شورای ائتلاف ثبت‌نام کردند برحسب تخصص‌ها تفکیک کنیم و هر فرد را به ۱۴ کانون تخصصی که تشکیل دادیم، معرفی کردیم و در طی دو روز ترتیبی دادیم که دوستان متخصص ما که دید سیاسی هم دارند با نامزدها مصاحبه کنند. از فردا مصاحبه‌ها از داوطلبان آغاز می‌شود و کاندیداها خود مشخص می‌کنند که با کدام کانون علاقمند به مصاحبه هستند. از کانون‌ها خواسته‌ایم که بیشتر شنونده باشند و داوطلبان نگاه خود را در حوزه تخصصی خود که مطابق با کانون مشخص می‌شود، مطرح می‌کنند و در نهایت با امتیازگذاری، ۲۰ درصدی که بیشترین امتیاز را به دست آوردند به مرحله بعدی راه پیدا می‌کنند.

 وی تاکید کرده بود که ملاحظه داریم که تخصص در لیست‌ها حاکم باشد و این ملاحظات ایجاب می‌کند که تناسبی از جهت تخصص‌ها در میان کاندیداهای لیست نهایی وجود داشته باشد.

 

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1663004

مهمترین اخبار ایران و جهان: