نیوز سیتی!
20 دی 1402 - 16:25

زاکانی: آمارهای سرزندگی مردم تهران را برعکس منتشر کرده‌اند

زاکانی درباره آمارهای منتشرشده درباره افسردگی مردم در تهران، گفت: این نوع نگاه که در مرکز مطالعات تهران و برنامه ریزی تهران انجام شده است، یک مسیر علمی داشته است. ما به نتایجی رسیده ایم که کاملا علمی است ولی متاسفانه این اطلاعات را برعکس کرده‌اند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره آمارهای منتشرشده درباره افسردگی مردم در تهران، اظهار کرد: این نوع نگاه که در مرکز مطالعات تهران و برنامه ریزی تهران انجام شده است، یک مسیر علمی داشته است. ما به نتایجی رسیده ایم که کاملا علمی است ولی متاسفانه این اطلاعات را برعکس کرده‌اند. تعریفی که سرزندگی و حضور و مشارکت مردم  اصلا قابل مقایسه نیست با آنچه در رسانه ها آمده است.

وی ادامه داد: این گزارش علمی درباره رویکردهایی است که ما در شهرداری دنبال می‌کنیم و رتبه بندی امکاناتی که مردم در آن مشارکت می کند اما اطلاعات این گزارش را برعکس کردند.

وی همچنین در بخش دیگری از حیاط دولت با انتقاد از رویکرد صداوسیما در مورد مسائل مختلف شهری عنوان کرد: نحوۀ برخورد صداوسیما با مسائل تهران درست نیست. صداوسیما هیچوقت به مسئولیتش در قبال شهر تهران عمل نکرده است. یک نگاه غلطی حاکم است و این نحوۀ برخورد درست نیست.

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1633492

مهمترین اخبار ایران و جهان: