نیوز سیتی!
20 دی 1402 - 08:55

اجرای ۲۸۰۰ متر خط انتقال آبی طرح مسکن ملی در ایلام

مدیرعامل آبفای ایلام گفت: عملیات خط انتقال آبی طرح نهضت ملی مسکن شهر ایلام به طول ۲ هزارو ۸۰۰ متر اجرا شده است.

پروز ناصری مدیرعامل آبفای استان ایلام، صبح چهارشنبه ۲۰ دی ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: عملیات اجرای خط انتقال آبی طرح نهضت ملی مسکن شهر ایلام با پیشرفت ۹۰ درصدی در حال اجرا بوده و پیش‌بینی می‌شود این پروژه تا دهه فجر امسال آماده بهره‌برداری شود.

وی افزود: جهت تأمین آب مسکن ملی شهر ایلام واقع در «پشت تپه راهنمایی و رانندگی» خط انتقال آبی به‌طول ۲۸۰۰ متر از نوع لوله فولادی ۳۰۰ میلیمتری اجرا شده که آب را از مخزن ۲۰ هزار متر مکعبی قائم به مسکن ملی شهر ایلام منتقل می‌کند. 

مدیرعامل آبفای استان ایلام ادامه داد: اعتبار اجرای این پروژه ۱۳۰ میلیارد ریال است و حدود ۲۰۰ متر از این خط انتقال به علت وجود معارض در مسیر اجرا نشد که اگر این مشکل برطرف شود این پروژه در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

ناصری خاطرنشان کرد: آبفا برای تمامی شهرهایی که طرح ملی مسکن در آن شهر، پیش‌بینی و زمین برای اجرای آن واگذار شده است، برنامه‌ریزی های لازم را انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، بنا به توصیه وزیر نیرو هیچ واحدی از پروژه‌های ملی مسکن نباید معطل تأمین آب باشد و در این زمینه ایلام عملکرد مطلوبی داشته است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1632704

مهمترین اخبار ایران و جهان: