نیوز سیتی!
12 اسفند 1402 - 12:08

تکذیب گمانه‌زنی نتایج انتخابات در لرستان

رئیس ستاد انتخابات لرستان هرگونه گمانه‌زنی درباره نتایج انتخابات در این استان را پیش از اعلام از سوی مراجع رسمی کذب خواند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، احسان یاوری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پایان شمارش آرا در اغلب شهرستان‌های لرستان، اظهار داشت: هر گونه گمانه‌زنی درباره نتایج انتخابات 11 اسفند در این استان از سندیت قانونی برخوردار نیست.

وی با بیان اینکه اعلام نتایج انتخابات زمانی از سندیت برخوردار است که از منابع رسمی اعلام شود، افزود: این نتایج پس از اعلام قانونی از سوی ستاد انتخابات لرستان اعلام می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات لرستان عنوان کرد: شمارش آرا در شهرستان‌های این استان در حال انتقال به فرمانداری‌ها است و تجمیع آرا در اغلب فرمانداری‌ها نیز انجام شده‌ است.

وی بیان کرد: دلفان نخستین حوزه انتخابیه لرستان است که نتایج رسمی آرای انتخابات 1402 را اعلام کرد و این نتایج موثق و از سندیت قانونی برخوردار است.

یاوری گفت: مجموع آرای به‌دست آمده از شعب اخذ رأی در حوزۀ انتخابیه سلسله و دلفان 109 هزار و 435 رأی است و محمدحسین محمدی با 43 هزار و 445 رأی به مجلس دوازدهم راه یافت.

رئیس ستاد انتخابات لرستان ابراز کرد: نتایج تأیید شده انتخابات 11 اسفند پس از وصول به این ستاد اطلاع‌رسانی می‌شود و مردم نیز از ارجاع به منابع غیررسمی خودداری کنند.

انتهای پیام/ 644/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1681004

مهمترین اخبار ایران و جهان: