نیوز سیتی!
12 اسفند 1402 - 16:54

بی‌میلی بارسلونا به استخدام فلیک

باشگاه بارسلونا تمایلی به همکاری با سرمربی پیشین بایرن مونیخ ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رایزنی رسانه‌های اسپانیایی در مورد سرمربی بعدی بارسلونا ادامه دارد و از نام‌هایی همچون هانسی فلیک، روبرتو دزربی، سیمونه اینزاگی و لوئیس انریکه به عنوان گزینه‌های جانشینی ژاوی هرناندس در پایان فصل چاری یاد کرده‌اند، این در  حالی است که حالا خبر می‌رسد بارسلونا تمایل چندانی به استخدام سرمربی پیشین بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان ندارد.

بر اساس گزارش نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا؛ هانسی فلیک خودش را به باشگاه بارسلونا پیشنهاد داده اما در صدر لیست این باشگاه برای انتخاب سرمربی بعدی‌شان نیست. از دید مدیران باشگاه بارسلونا، اعتماد اندک این مربی آلمانی به بازیکنان جوان یک نقص است و آنها پس از تجزیه و تحلیل دقیق به این نتیجه رسیده‌اند که او چهره ایده‌آلی برای جانشینی ژاوی هرناندس نیست؛ با وجود اینکه نامش همچنان با فشار مدیر برنامه‌هایش روی میز است.

اخیراً همین روزنامه مدعی شده بود؛ خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا به طور غیررسمی از ژاوی خواسته تا برای یک فصل دیگر هدایت آبی‌واناری‌ها را برعهده داشته باشد و به نوعی تا پایان قرارداد فعلی‌اش روی نیمکت این تیم باشد. رافا یوسته نایب رئیس اول باشگاه بارسلونا همچنین ادامه حضور ژاوی روی نیمکت بارسا را تأیید کرده است. لاپورتا و یوسته بر این باورند که این مربی اسپانیایی با وجود محدودیت‌های مالی کاری استثنایی در بارسا انجام داده و بازیکنان نیز خواهان ماندن او در این تیم هستند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1681248

مهمترین اخبار ایران و جهان: