نیوز سیتی!
09 اسفند 1402 - 13:52

صنوف استان البرز در انتخابات مجلس حماسه‌ساز خواهند شد

صنوف استان البرز با احساس مسئولیت و حضورشان در انتخابات مجلس، کشور را در مقابل توطئه‌های معاندان بیمه کرده و بار دیگر تجلی وحدت و انسجام ملی به خصوص در ایام انتخابات باشیم.

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مجتبی عبداللهی در نشست با رؤسا و جمعی از اعضای اتحادیه املاک مرکز استان که روز چهارشنبه 9 اسفند ماه 1402 در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: صنوف البرز همواره در تمامی مقاطع حساس همراه و حامی نظام بوده اند و در انتخابات مجلس پیش رو نیز این همراهی را نشان خواهند دارد

وی ادامه داد: دفاتر مشاوران املاک در اعتمادافزایی در جامعه نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند و تأثیر بسزایی در ترویج اخلاق مداری دارند.

استاندار البرز گفت: با توجه به اینکه البرز بیش از 5 هزار و 300 عضو در اتحادیه املاک دارد و این استان بشدت نیازمند اقدامات اجتماعی و فرهنگی است بنابراین این صنف با توجه به جایگاهی که در جامعه دارد می تواند نقش پررنگی را ایفا کند.

وی افزود: این اتحادیه نیز همانند سایر صنوف استان در مقاطع حساس و مهم کشور همراهی بسیار خوبی داشته اند و با تمام توان در مقابل فتنه افکنی معاندان ایستادند از این رو کمال تشکر و قدردانی خود را اعلام می کنیم.

استاندار البرز گفت: دولت صادق الوعده سیزدهم علیرغم محدودیت‌ها و تنگناها، در اقدامات و برنامه های بزرگی ورود کرد و با اهتمام ویژه ای بدنبال جبران کمبودها و تحقق برنامه‌های روی زمین مانده، است.

وی افزود: آنچه اکنون موجب دلگرمی و اعتماد مردم شده است، تلاش های خدمتگزاران و کارگزاران نظام برای ارتقا سطح معیشت و رفاه اجتماعی و تداوم امنیت در کشور است.

عبداللهی گفت: مردم، عامل قدرت و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند از این حمایت و حضور مردم در انتخابات تجلی اتحاد و همبستگی و پشتیبانی مردم خواهد بود.

وی افزود: انتظار می‌رود فعالان حوزه مشاوران املاک استان با توجه به جایگاه اجتماعی خود، تبیین گر و آگاهی‌بخش در خصوص حق و تکلیف مردم در انتخابات باشند.

استاندار البرز گفت: امید است با احساس مسئولیت تک تک افراد جامعه سرفراز البرز بعنوان ایران کوچک، کشور را در مقابل توطئه‌های معاندان بیمه کنیم و بار دیگر تجلی وحدت و انسجام ملی باشیم.

در این نشست اعضای اتحادیه با در دست گرفتن پوسترهایی، حمایت خود را از انتخابات پیش رو اعلام کردند.

 
منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1679304

مهمترین اخبار ایران و جهان: