نیوز سیتی!
18 اسفند 1402 - 21:14

اوسمار: بازیکنانم مقابل فولاد عالی بازی کردند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عملکرد شاگردانش را در دیدار مقابل فولاد خوزستان ستود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اوسمار لوس‌ویرا پس از برتری 4 بر 2 تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی سختی بود و دو بار عقب افتادیم ،اما بازیکنان ما عالی کار کردند. البته شانس‌های زیادی داشتیم که بیش از چهار گل بزنیم. می‌دانستیم فولاد از ضربات ایستگاهی استفاده می‌کند که متأسفانه دو بار گل خوردیم. برای ما نمونه‌ای شد که با کمک هواداران بازی خوبی انجام دهیم و سه امتیاز را بگیریم.

وی در ادامه افزود: می‌خواستم از بازیکنانم تشکر کنم چون تمرکزشان را از بین دو نیمه که با هم بودیم حفظ کردند و در نیمه دوم کارهایی که برنامه‌ریزی کرده بودیم، انجام دادند. از هوادارانی که به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم، حتی در روزی که هوا سرد بود به ورزشگاه آمدند و زمانی که از فولاد عقب بودیم ما را رها نکردند. این قدرتی که هواداران به ما می‌دهند، پرسپولیس را همیشه قوی‌تر می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس گفته که منتظر اوسمار است تا نام مهاجم مدنظرش را به باشگاه بدهد، گفت: صحبتی هست که داخل باشگاه است و دوست ندارم حرف‌هایی که بین من و درویش انجام می‌شود، با بیرون در میان بگذارم.

ادامه دارد...

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1683892

مهمترین اخبار ایران و جهان: