نیوز سیتی!
17 اسفند 1402 - 15:47

معاون امنیتی وزیر کشور: دشمنان سعی کردند با قطع فیبر نوری و آسیب به مراکز مخابراتی در روند انتخابات اخلال کنند

میراحمدی در آیین تجلیل از موکب‌داران ارتش گفت: در انتخابات اخیر با تهدیدات جدی و نگران کننده مواجه بودیم و بر اساس قوانین جدید بایستی احزار هویت‌ها به صورت برخط و الکترونیک انجام می‌شد و دشمنان بر روی اخلال در این مساله تمرکز فراوانی داشتند.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سیدمجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در آیین تجلیل از موکب‌داران ارتش در اربعین 1402 که امروز در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: خداوند متعال در ماه پربرکت شعبان دو هدیه ارزشمند بارش‌های رحمت الهی و حماسه عظیم حضور مردم در انتخابات را نصیب ملت عزیز ایران کرد.

میراحمدی ادامه داد: بارش‌های اخیر در کشور عزیز ایران یک برکت سرشاری بود که خداوند متعال در ماه پربرکت شعبان روزی ملت ایران کرد، در سایه این خشکسالی‌ها دشمنان هم مثل همه مسائل مشغول شایعه سازی، دروغ پراکنی‌های و جنگ روانی در جهت تخریب روحیه ملت باعظمت ایران بودند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور افزود: مشارکت و حماسه عظیم مردم در پای صندوق‌های رای در سایه عنایت الهی و توجهات حضرت، ولی عصر (عج)  رقم خورد که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) یک جهاد بود و به همه مردم عزیز ایران تبریک می‌گویم.

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب در رسانه‌های خودشان و روز انتخابات اینگونه تبلیغ می‌کردند که مشارکت در انتخابات این دوره تک رقمی است و برآورد آن‌ها این بود که مشارکت در انتخابات ملت ما زیر 10 درصد است.

میراحمدی گفت: دشمنان انقلاب در اتاق‌های جنگ روانی، فرماندهی و سازماندهی توطئه‌ها علیه ملت ایران مهیا شده بودند که برای مشارکت زیر10 درصدی، ادامه جنگ ترکیبی و شکست‌های خود در این جنگ را جبران کنند؛ اما حقیقتا دچار سردرگمی، آشفتگی و پریشان خاطری از این حماسه عظیم شدند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به امنیت در انتخابات اخیر عنوان کرد: انتخابات اخیر از حیث امنیت بی‌نظیر بود و در هیچ دوره‌ای از انتخابات گذشته به این سطح از امنیت و کمترین حوادث و مناقشات کف خیابانی نداشتیم. با وجود اینکه در انتخابات اخیر علاوه بر آسیب‌ها و تهدیدات سنتی گذشته با تهدیدات جدی و نگران کننده مواجه بودیم و  بر اساس قوانین جدید بایستی احزار هویت‌ها به صورت برخط و الکترونیک انجام می‌شد و دشمنان بر روی اخلال در این مساله تمرکز فراوانی داشتند و سعی کردند با قطع فیبر نوری و آسیب رساندن به مراکز مخابراتی این اخلال را در روند برگزاری را ایجاد کنند.

میراحمدی ضمن قدردانی از اقدامات ارتش در تامین امنیت برگزاری انتخابات اخیر افزود: دشمنان شبکه سازی‌های گسترده‌ای انجام و  فراخوانی‌های فراوانی صورت دادند و آموزش‌های مختلفی را به عوامل داخلی خودشان یاد دادند و آدرس‌ها و مکان‌هایی را که بایستی مورد تهاجم قرار بگیرد را  افشا کردند، اما در سایه بیداری، هوشیاری و مراقبت‌های امنیتی لازم تمامی خطوط و مراکز به گستره جغرافیای ایران مراقبت و محافظت شد و ارتش قهرمان ما در این مراقبت و حفاظت کمک قابل تقدیری انجام داد و عزیزان ارتشی علاوه بر وظایف‍شان در انتخابات‌های گذشته، وظایف و ماموریت‌های جدیدی را انجام دادند و در این ماموریت و انجام وظیفه شان خوش درخشیدند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در ادامه درباره اقدامات ارتش در اربعین حسینی اظهار داشت: ارتش انقلابی و مکتبی در اربعین حسینی انصافا خوش درخشید و با برگزاری موکب‌های مردمی، مشارکت گسترده و داوطلبانه‌ای در خدمت به زائران اربعین حسینی داشت.

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران درب پادگان‌ها و مراکز نظامی را به روی زائران اربعین باز کرده بود و در برخی نقاط مرزی مراکز ارتش برای استقرار و خدمات به زائران باز بود و این جای تشکر و قدردانی دارد.

میراحمدی با بیان اینکه نیرو‌های ارتشی در نهایت اخلاص به زائران اربعین حسینی خدمت می‌کردند، افزود: ارتش در حوزه بهداشت درمان، امنیت، سلامت، ترابری و کمک به نقل و انتقال هوایی در اربعین حسینی کمک‌های شایانی کرد و  شاهد رضایتمندی بی نظیر زائران اباعبدالله الحسین (ع) بودیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1683492

مهمترین اخبار ایران و جهان: