نیوز سیتی!
02 بهمن 1402 - 17:42

تشکیل بیش از ۶۵ هزار پرونده دارویی برای بیماران نیازمند

رئیس سازمان داوطلبان از تشکیل ۶۵ هزار و ۹۳۱ پرونده کمک حمایتی بلاعوض ویژه بیماران نیازمند مراجعه کننده به واحدهای مددکاری حوزه ستادی این سازمان، ستاد استان‌ها و شعب جمعیت هلال‌احمر سراسر کشور تا پایان دی ماه خبر داد.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، وحید سلیمی‌گفت: معاونت منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی این سازمان با همکاری مددکاران اجتماعی شاغل در سراسر کشور، از طریق تشکیل پرونده دارویی و درمانی، به مددجویان و بیماران نیازمند کمک بلاعوض ارائه می‌کند.

سلیمی‌با اشاره به آغاز سال مالی از اردیبهشت‌ماه تصریح کرد: در نه ماهه نخست سال مالی جاری و تا پایان دی ماه، برای بیش از ۶۵ هزار بیمار نیازمند، پرونده خدمات حمایتی دارو و درمان به ارزش بیش از ۱۱۳ میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومان تشکیل شده است.

وی افزود: مددکاران اجتماعی مطابق با آئین نامه خدمات اجتماعی، برای بیماران نیازمند مراجعه کننده تشکیل پرونده داده و بنا بر شرایط اقتصادی و خانوادگی مددجو و شدت نیازمندی وی، مبلغی را به عنوان کمک هزینه‌ و مساعدت بلاعوض تعیین خواهند کرد.

رئیس سازمان داوطلبان گفت: پرداخت کمک هزینه در زمینه‌های دارو، بستری طبی و جراحی، خدمات پاراکلینیکی، تامین وسایل و تجهیزات توانبخشی و... به بیماران نیازمند، تحت پوشش تسهیلات حمایتی آیین نامه خدمات اجتماعی جمعیت هلال‌احمر قرار دارد.

سلیمی در پایان ضمن قدردانی از زحمات همکاران خود در این معاونت و سطح استان‌ها، اظهار امیدواری کرد که با حمایت مسئولین و اختصاص اعتبارات بیشتر به حوزه حمایتی دارو و درمان، بتوانیم در دو ماه پایانی سال جاری به بیماران نیازمند بیشتری خدمت رسانی کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1646104

مهمترین اخبار ایران و جهان: