نیوز سیتی!
14 بهمن 1402 - 15:30

بیش از ۷۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی همزمان با دهه فجر در رودان اجرا می شود

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان از اجرای بیش از ۷۰ برنامه فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی در ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

حامد آزادی معاون فرماندار شهرستان رودان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودان اظهار داشت: دهه مبارک فجر فرصت بسیار خوبی برای بیان دستاوردها و گرامیداشت فداکاری ها،  رشادت ها و خون هایی است که به پای درخت انقلاب ریخته شده می‌باشد.

وی افزود: در این راستای برای گرامیداشت این ایام مبارک و طلوع فجر انقلاب با شعار محوری فجر چهل و پنجم  «جشن ملی، مشارکت قوی، آینده روشن» جشن گرفته خواهد شد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان با بیان اینکه برای گرامیداشت این ایام در شهرستان بیش از ۷۰ عنوان برنامه اجرا خواهد شد و از افتتاح نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، مسابقات فوتسال بسیج، برگزاری بازی های بومی و محلی، برگزاری مسابقه فرمانده من، نشست های بصیرتی، دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان، گفتمان جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب، محفل انس با قرآن ، جشنواره تئاتر دانش آموزی، جشن های بزرگ عید مبعث و جشن انقلاب  و برپایی میز خدمت به عنوان برنامه شاخص فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرستان نام برد.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1659104

مهمترین اخبار ایران و جهان: