نیوز سیتی!
18 بهمن 1402 - 20:32

حاشیه بازی قطر و ایران| داور کویتی روی اعصاب تیم ملی و اعتراض‌های بی‌فرجام

عمکلرد پر حرف و حدیث داور کویتی مورد انتقاد اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از قطر، در شرایطی که تعداد هواداران قطری از ایرانی‌ها در ورزشگاه الثمامه بسیار بیشتر اما طرفداران کشورمان از همان ابتدای بازی با فریادهای ایران، ایران خود هواداران تیم رقیب را به سکوت واداشته بود.

* سردار آزمون در دقیقه ۴ گل اول ایران را با یک ضربه زیبا به ثمر رساند تا ایرانی‌ها در این استادیوم منفجر شوند. این بازیکن گل شماره ۵۱ خود را در هشتاد  و دومین بازی ملی‌اش ثبت کرد.

* در دقیقه ۷ لو رفتن توپ توسط رامین رضاییان که سبب شوت خطرناک اکرم عفیف شد صدای امیر قلعه‌نویی را درآورد و سرمربی تیم ملی برای لحظاتی سر رامین فریاد بلندی کشید.

* پس از اعلام خطای جهانبخش روی اکرم عفیف در دقیقه ۱۰ قلعه نویی به داور کویتی معترض شد‌.

* پاس اشتباه علیرضا بیرانوند در دقیقه ۱۱ به امید ابراهیمی سبب شد قلعه‌نویی از این بازیکن هم شاکی شود.

* نیمکت‌نشین های ایران پس از نرسیدن پاس جهانبخش در دقیقه ۱۲ به طارمی افسوس بسیار زیادی خوردند. 

* در شرایطی که کل نیمکت نشین‌های کشورمان مشغول اعتراض به داوری در دقیقه ۱۷ به دلیل اعلام نشدن خطا روی مهدی طارمی پشت محوطه جریمه قطر بودند ، در برگشت همان توپ با برخورد ضربه جاسم جابر به سعید عزت اللهی و بیرون آمدن بیرانوند به گل مساوی حریف تبدیل شد تا اعتراض ملی پوشان کشورمان ادامه یابد و در نهایت مهدی ترابی کارت زرد بگیرد.

* اعلام نشدن خطا روی آزمون در دقیقه ۲۵ بار دیگر سبب اعتراض قلعه‌نویی و دستیارانش به داور چهارم شد.

* علیرضا جهانبخش در دقیقه ۲۷ برای لحظاتی با احمد علی گفت و گو کرد.

* میلاد محمدی از دقیقه ۵ و محمد محبی از دقیقه ۳۳ مشغول گرم کردن خود شدند.

* لو رفتن متوالی توپ توسط بازیکنان ایران در دقیقه ۴۰ بار دیگر عصبانیت قلعه نویی را به دنبال داشت به شکلی که مانیکونه و سعید الهویی او را آرام کرده و تیموریان به لب خط آمد تا بازیکنان را به آرامش بیشتری دعوت کند.

* در دقیقه ۴۳ اکرم عفیف گل دوم قطر را به ثمر رساند.

* برخورد علیرضا جهانبخش با مدافع حریف در دقیقه ۴۵ سبب شد مشعل برشام از دروازه بیرون آمده و با این بازیکن درگیر شود که البته وینگر ایران خود را به سرعت از حاشیه سازی حریف بیرون کشید. 

* در پایان نیمه قلعه‌نویی و دستیارانش به سمت داور رفتند و بار دیگر به او اعتراض کردند. در شرایطی که این داور کویتی لحظاتی قبل اجازه نداد اوت ایران پرتاب شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1664692

مهمترین اخبار ایران و جهان: