نیوز سیتی!
18 بهمن 1402 - 18:58

۸۴ هزار مددجوی کمیته‌امداد خودکفا شدند

قائم مقام بنیاد حیات با اشاره به اینکه تا امروز ۸۴ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد با اراده خودشان به مرحله خودکفایی رسیده‌اند، گفت: سهم زنجان از این تعداد ۲ هزار خانوار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، هدایت‌الله صفری، قائم مقام بنیاد حیات بعد از ظهر امروز در مراسم جشن خودکفایی و توانمندسازی ۲ هزار خانواده زیر چتر حمایت کمیته‌امداد استان زنجان با بیان اینکه این جشن نماد خواستن و توانستن است، اظهار داشت: همچنین این جشن نماد مایوس کردن دشمنان است و نیز تزریق امید و هم افزایی و تزریق خود باوری به خانواده‌هاست.

قائم مقام بنیاد حیات با بیان اینکه کمیته‌امداد دو ویژگی را در حوزه اشتغال تعریف کرده است، گفت: بر اساس نظارت‌های متعدد که در راستای ارائه تسهیلات انجام شده است، اصابت به هدف بالای ۹۰ درصد است که این در بحث مشاغل خرد بالای ۹۲ درصد است.

وی با اشاره به اینکه تا امروز ۸۴ هزار نفر از مددجویان این نهاد با اراده و کمک بزرگواران به مرحله خودکفایی رسیده‌اند، افزود: سهم زنجان از این تعداد ۲ هزار خانوار است.

صفری با اشاره به اینکه خدمت مهم جمهوری اسلامی در ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه بلند مدت به قشر نیازمند می‌رسد، افزود: این موضوع دقیقا بر اساس عنصر توزیعی صورت گرفته است.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1664604

مهمترین اخبار ایران و جهان: