نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 07:34

کمک ۴ میلیارد تومانی مردم بخش دشتابی به نیازمندان

رئیس کمیته امداد اداره دشتابی گفت: طی سال گذشته بیش از چهار میلیارد و ۵۹۸ میلیون تومان کمک مردمی در قالب طرح های مختلف از سوی نیکوکاران به نیازمندان دشتابی اهداء شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، سید ابوالفضل حاجی سید رضی اظهار کرد: مردم نیکوکاری در فرصت های مختلف و مناسبت هایی که داریم متناسب با نیت هایشان به نیازمندان و محرومان کمک می کنند.

وی ادامه داد: طی سال گذشته بیش از چهار میلیارد و ۵۹۸ میلیون تومان کمک مردمی در قالب طرح های مختلف از سوی نیکوکاران به نیازمندان بخش دشتابی از توابع شهرستان بویین زهرا اهداء شده است که همه این کمک ها برای محرومان همین منطقه صرف شده است.

رئیس کمیته امداد اداره دشتابی اضافه کرد: از این میزان کمک مردمی بیش از ۳۷۲ میلیون تومان اطعام و افطاری، بیش از ۱۹۳ میلیون تومان نذر و قربانی، بیش از ۹۴۹ میلیون تومان احسان حسینی بوده است.

این مسئول افزود: در این مدت مردم نیکوکار بیش از ۱۰۴ میلیون تومان در جشن عاطفه ها و ۲۶۷ میلیون تومان در جشن نیکوکاری مشارکت کرده اند که کمک های جشن عاطفه ها در آستانه سال تحصیلی برای کمک به تأمین لوازم تحصیلی دانش آموزان نیازمندان و کمک جشن نیکوکاری در آستانه پایان سال برای هزینه های پایان سال خانواده های نیازمندان صرف شده است.

حاجی سیدرضی عنوان کرد: یکی از طرح های کمیته امداد که مورد استقبال واقع شده، طرح اکرام ایتام و محسنین است که ۷۳۶ حامی طی سال گذشته بیش از ۶۵۳ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی را به ۳۵ فرزند یتیم و ۱۴۳ فرزند محسنین اهداء کردند.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که تقویت مشارکت های مردمی چه در عرصه جمع آوری و چه هزینه کرد برای محرومان به طور جدی در دستور کار این نهاد است، تاکنون چهار مرکز نیکوکاری تأسیس شده که طی سال گذشته بیش از یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان کمک مردمی را جمع آوری و برای محرومان و نیازمندان منطقه هزینه کرده اند.

رئیس کمیته امداد اداره دشتابی یادآور شد: عموم مردم نیکوکار می توانند کمک های خود را با مراجعه حضوری و یا از طریق کد مهربانی# ۰۲۸۱۳*۸۸۷۷*  به نیازمندان و محرومان اهداء کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1323734

مهمترین اخبار ایران و جهان: