نیوز سیتی!
22 تیر 1402 - 10:59

اشتغال‌ برای ۲۰۰ نفر با تسهیلات بنیاد علوی در سمیرم

مسؤول نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی گفت: با تسهیلات بنیاد علوی برای ۲۰۰ نفر در شهرستان سمیرم اشتغال‌زایی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، اصغر هدایت فرماندار سمیرم در جلسه صبح امروز تبصره ۱۶ اظهار داشت: بنیاد علوی در حوزه‌ محرومیت‌زدایی منشأ خیر و برکت بوده‌است؛ این‌ جلسه برای تعامل و همکاری بیشتر در محرومیت‌زدایی و استفاده از ظرفیت این بنیاد تشکیل شده است. 

وی افزود: بنیاد علوی اعتبارات خوبی در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در عرصه‌های مختلف به این شهرستان اختصاص داده است با افزایش اعتبارات، اشتغال‌زایی در شهرستان را دنبال می‌کنیم.

حسین خان‌میرزایی مجری اشتغال و تسهیلات تبصره ۱۶ بنیاد علوی استان اصفهان گفت: برکتی که در خدمت به مردم است در هیچ خدمتی نیست.

وی افزود: بنیاد علوی در استان اصفهان با هدف محرومیت‌زدایی در سه شهرستان محروم خور، فریدونشهر و سمیرم فعالیت دارد و رسیدگی به محرومین و مستضعفین هدف این بنیاداست.

خان‌میرزایی بیان کرد: بنیاد علوی در چهار حوزه اشتغال، عمران، سلامت و فرهنگی فعالیت دارد.

حمید نادری مسؤول نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی گفت: بنیاد علوی فعالیت خود را از پاییز سال گذشته در شهرستان سمیرم شروع کرده است.

وی بیان کرد: تجهیز مساجد، کمک هزینه ساخت شبستان، معرفی تسهیلات اشتغال‌زایی، تجهیز بیمارستان، تجهیز کارگاه مدرسه، تجهیز ۵ خانه بهداشت در ۵ نقطه از شهرستان، کمک هزینه اعزام زائران، توزیع بسته‌های لبنی، اردوی دانش‌آموزی راهیان پیشرفت، وام معیشتی، لوازم التحریر، ساخت خانه بهداشت، جاده و تجهیز مدارس از جمله اقدامات بنیاد علوی در شهرستان سمیرم است.

مسؤول نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی تصریح کرد: تاکنون ۱۳۹ نفر با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان جهت دریافت وام اشتغال به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با تسهیلات پرداختی این بنیاد در بخش‌های کشاورزی، زنان سرپرست خانوار، مشاغل خانگی، صنایع دستی، کسب و کار، کارگاه‌های تولیدی و گردشگری برای ۲۰۰ نفر در شهرستان سمیرم اشتغال‌زایی شده است.

انتهای پیام/۶۳۱۱۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1356234

مهمترین اخبار ایران و جهان: