نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 08:56

گلستان میزبان مسابقات بیماران دیابتی قهرمانی کشور

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از میزبانی این استان برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور بیماران دیابتی خبر داد و گفت: رقابت‌های بیماران دیابتی در رشته های بدمینتون، دارت، تنیس روی میز، شطرنج و پتانک طی روزهای ٢٠ لغایت ٢۴ در گرگان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قاسمعلی برزمینی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته با برگزاری جلسه‌ای ستاد برگزاری مسابقات قهرمانی کشور بیماران دیابتی تشکیل شد.

وی ادامه داد: در کشور ما زنگ خطر بیماری دیابت طی ۴ سال آینده به صدا درآمده و با برگزاری این مسابقات و حمایت مسئولین استان، می توانیم مردم را نسبت به این بیماری آگاه کنیم و بدون شک فضای پرشور و نشاط ورزش، تأثیر بسزایی در این امر خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خاطرنشان کرد: رقابت‌های بیماران دیابتی در رشته های بدمینتون، دارت، تنیس روی میز، شطرنج و پتانک طی روزهای ٢٠ لغایت ٢۴ در گرگان برگزار خواهد شد.

برزمینی بیان کرد: ظرفیت‌های گلستان برای برگزاری مسابقات ملی و حتی بین‌المللی بالا است و تجربه گذشته نیز این را نشان می‌دهد که گلستان توانمندی‌های بسیار بالایی در عرصه‌های مختلف ورزش دارد.

گفتنی است، استان گلستان ۶۰ هزار ورزشکار سازمان یافته و ۱۵۰ ملی پوش در رشته های مختلف ورزشی دارد.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1327134

مهمترین اخبار ایران و جهان: