نیوز سیتی!
07 تیر 1402 - 20:40

انتخابات پرشور و حماسی به پیشرفت کشور سرعت می دهد

اراک-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: انتخابات پرشور و حماسی آثار و برکات بسیار فراوانی دارد و به پیشرفت همه جانبه کشور سرعت می‌دهد

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام نظری بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با مسئولان روابط عمومی فرمانداری شهرستان‌های استان مرکزی در اراک اظهار داشت: انتخابات مظهر اراده و اقتدار ملی است که ملت با حضور خود در پای صندوق‌های رأی پایبندی خود به ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی را نشان می‌دهند و لذا از این جهت راهبرد ارزشمندی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: انتخابات پرشور و حماسی آثار و برکات بسیار فراوانی دارد و به پیشرفت همه جانبه کشور سرعت جهشی می‌دهد و ملت ایران که در طول این سال‌ها مجاهدانه در میدان‌های مختلف برای پیشرفت و عزت کشور گام برداشته اند قطعاً در این انتخابات که همچون آزمونی بزرگ است موفق و سربلند بیرون خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه سلامت کلیدواژه برگزاری انتخابات پیش‌رو است که با دقت تمام دنبال می‌شود، گفت: امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری پیش‌رو است و هر فردی که خود را بسیجی می‌داند باید برای برگزاری باشکوه این رویداد مهم تلاش کند.

نظری با بیان اینکه مقام معظم رهبری چهار مؤلفه سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت را برای برگزاری انتخابات بیان فرمودند که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، گفت: حفظ سلامت انتخابات به عنوان مهمترین اصل، در استان مرکزی تضمین می‌شود و این قول داده می‌شود که در استان مرکزی از تک‌تک آرای مردم حفاظت می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت وجود روابط عمومی فعال در دستگاه‌ها گفت: زحمات زیادی در مجموعه دولت کشیده می‌شود، اما اطلاع‌رسانی‌ها به اندازه کار انجام شده نیست و روابط عمومی‌ها یک مجموعه مؤثر و اثرگذار در معرفی تلاش دستگاه‌های اجرایی و کمک به ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات دولت هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: روابط عمومی‌ها باید در اطلاع‌رسانی خدمات دستگاه خود به مردم و جامعه هدف، نقش آفرین باشند.

وی ادامه داد: روابط عمومی‌ها نباید خود را از آموزش جدا ببینند و در مسیر امیدآفرینی و گزارشات امیدبخش به جامعه بکوشند و تلاش مضاعفی به کار گیرند و فرماندارانی که نیروی روابط عمومی ندارند باید به هر شکل ممکن، حتی مأمور از دستگاه دیگر، این ظرفیت را فعال کنند.

نظری تأکید کرد: عدم وجود روابط عمومی در هر نهاد و دستگاه، قطع همه راه‌های ارتباطی یک سازمان ناظر با مجموعه‌های بیرون است.

وی خاطر نشان کرد: روابط عمومی‌ها باید از امکانات و تجهیزات مناسب برای انتقال پیام، برخوردار باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1315878

مهمترین اخبار ایران و جهان: