نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 15:15

جشن بزرگ ۱۲ هزار نفری غدیر در استان برگزار می شود

فرمانده سپاه فجر فارس از برگزاری مراسم جشن بزرگ ۱۲ هزار نفری غدیر در ورزشگاه حافظیه شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار یدالله بوعلی امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس ضمن عرض تبریک اعیاد قربان و غدیر خم اظهار کرد: برنامه‌های خاص ایام غدیر برای استان فارس پیش‌بینی شده که اجرا خواهد شد، در استان فارس با درایت و تدابیری که آیت‌الله دژکام داشتند بنا بر این بود که بعضی از اقدامات را فرهنگ‌سازی کنیم و به‌عنوان یک سنت حسنه جاری کنیم که استمرار داشته باشد.

فرمانده سپاه فجر فارس در ادامه افزود: برنامه‌های فرهنگی به‌گونه‌ای باشد که در سال‌های آینده تداوم داشته باشد، ایجاد مواکب در بین حرم حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ و سید علاءالدین حسین علیه‌السلام شروع شد که همه ساله بوده و در سال‌های بعد در حال جاری‌شدن است.

سردار بوعلی با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته اعیاد غدیر، گفت: برنامه‌های مدونی پیش‌بینی شده که به طور مشخص تعداد ۹ برنامه ناحیه‌ای در ۹ نقطه از شهر و ۲۳ برنامه حوزه‌ای در ۲۳ نقطه شهر و ۱۵۵ برنامه پایگاهی در ۱۵۵ نقطه شهر که با موضوعات متنوعی از جمله برگزاری جشن، مسابقه، پیاده‌روی و کارهای مختلف دیگر انجام می‌شود.

وی افزود: یک برنامه منسجم را برای حافظیه شیراز در نظر گرفتیم که باکیفیت مطلوب انجام خواهد شد و همانند برنامه قبلی که در مجموعه شهید آیت‌الله دستغیب انجام شد که با همکاری شهرداری شیراز و سپاه فجر فارس انجام شد این جشن هم انجام  می‌شود و ادارات مختلفی هم در این امر قطعاً کمک خواهند داد.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به برنامه جشن شب عید غدیر در شیراز گفت: برنامه‌ای با پیش‌بینی ۱۵ هزارنفری از ساعت ۲۰ در ورزشگاه حافظیه با حضور شاعران و مداحان برجسته کشوری انجام خواهد شد.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1305834

مهمترین اخبار ایران و جهان: