نیوز سیتی!
25 خرداد 1402 - 07:07

لزوم راه‌اندازی مرکز خدمات به بیماران سرطانی

استاندار سیستان و بلوچستان بر راه اندازی مرکزی مجهز برای ارائه خدمات به بیماران سرطانی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری محمد کرمی در دیدار با کارگزاران بنیاد سرطان، بر راه اندازی مرکزی مجهز برای ارائه خدمات به بیماران سرطانی تاکید کرد.

 استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ایجاد یک مرکز مجهز برای تشخیص بیماری و ارائه خدمات به بیماران در منطقه مورد نیاز است.

 وی بیان داشت: استان سیستان و بلوچستان به لحاظ موقعیت مکانی می تواند به مردم کشورهای همسایه هم در بسیاری از زمینه‌ها خدمات رسانی کند و این ظرفیت را دارد.

کرمی عنوان کرد: یکی از اهداف انقلاب اسلامی ارائه خدمات و ایجاد رفاه برای همه مسلمانان از جمله کشورهای همسایه است از همین رو  راه‌اندازی مرکزی برای ارائه خدمات به بیماران سرطانی هم به مردم استان و هم به مردم کشور های همسایه ضرورت دارد.

 استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برای راه اندازی مرکز خدمات بیماران سرطانی حمایت و پشتیبانی های لازم را در استان انجام خواهم داد.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه علم و دانش و پژوهش اظهار داشت: تغییر رویه در دانشگاه ها مد نظر من است و اعضای هیئت علمی باید با بخش صنعت و شرکت های دانش بنیان در ارتباط باشند و دانشجویان نیز باید دو روز در هفته در بازار کار به صورت میدانی حضور داشته باشند تا به توانمندی لازم برسند و ظرفیت کارآفرینی را داشته باشند.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1286278

مهمترین اخبار ایران و جهان: