نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1403 - 14:01

آیت‌الله مکارم‌ خطاب به رئیسی: مردم را شما امیدوار کرده‌اید

یکی از مارجع عظام تقلید با بیان اینکه کار زیادی برای انجام دادن وجود دارد، اما سخت‌کوشی، جدیت و تلاش شبانه‌روزی دولت مردمی امید زیادی برای انجام این کارها ایجاد کرده است، گفت: بنده همواره برای موفقیت جنابعالی و دولت مردمی دعا می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز جمعه در ادامه برنامه‌های دومین سفر دولت مردمی به استان قم، با حضور در دفتر آیت‌الله العظمی ناصر مکارم شیرازی با این مرجع معظم تقلید دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله مکارم شیرازی در این دیدار با تبریک اعیاد ولادت حضرت معصومه (س) و فرارسیدن ولادت امام رضا (ع) به رئیس جمهور، سفرهای استانی و حضور رئیس جمهور در اجتماعات مردمی را باعث آشنایی و اطلاع دقیق از مشکلات مردم و مایه امیدواری توصیف و تصریح کرد: دولت در حوزه اقدام و عمل دستاوردهای ارزشمندی داشته اما اطلاع‌رسانی از این خدمات و دستاوردها باید تقویت شود.

وی با اشاره به جایگاه جهانی و مهم شهر قم، توجه بیشتر بر ارتقای شاخص‌های توسعه شهری و رفع مشکلات این شهر را خواستار شد و افزود: اقدامات دولت در ‌مسکن‌سازی در قم قابل تقدیر است و اگر چه دولت شما مسئول بلاتکلیف ماندن طرح منوریل و فرودگاه بین‌المللی قم نیست، اما با توجه اهمیت این طرح‌ها برای قم و نیز رویکرد دولت مردمی در تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام انتظار می‌رود اقدام موثری برای تعیین تکلیف و تکمیل این طرح‌ها نیز انجام شود.

آیت‌الله مکارم شیرازی با بیان اینکه کار زیادی برای انجام دادن وجود دارد، اما سخت‌کوشی، جدیت و تلاش شبانه‌روزی دولت مردمی امید زیادی برای انجام این کارها ایجاد کرده است، گفت: بنده همواره برای موفقیت جنابعالی و دولت مردمی دعا می‌کنم. پرکاری شخص جنابعالی و ارتباط گسترده شما با مردم، مایه امیدواری دوستداران انقلاب و ناامیدی دشمنان است.

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1711934

مهمترین اخبار ایران و جهان: