نیوز سیتی!
14 فروردین 1402 - 10:09

بیش از ۸ میلیون دستگاه خودرو، نوروز امسال در کرمانشاه تردد کردند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: میزان تردد وسایط نقلیه از ابتدای سفرهای نوروزی تا روز گذشته در این خطه به ۸ میلیون و ۹۲۳ هزار و ۵۸۹رسید.

فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: از ۲۹ اسفندماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین امسال ۸ میلیون و ۹۲۳ هزار و ۵۸۹ مورد تردد در جاده‌های استان کرمانشاه به ثبت تردد در جاده‌های استان کرمانشاه به ثبت وسیله نقلیه در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه تردد کردند.

وی افزود: از مجموع ترددهای انجام شده در نوروز امسال ۸ میلیون تردد به وسایل نقلیه سبک و ۸۲۷ هزار تردد به وسائل نقلیه سنگین مربوط می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، متوسط تردد ساعتی را ۲۷ هزار و ۳۴ خودرو اعلام کرد.

کرمی از ورود یک‌میلیون و ۸۹۲ هزار دستگاه خودرو به استان و خروج یک‌میلیون و ۸۷۶ هزار دستگاه خودرو از استان کرمانشاه طی ایام نوروز خبر داد.

وی با بیان اینکه طی ایام نوروز سال گذشته مجموعا ۸ میلیون و ۹۴ هزار خودرو در جاده‌های استان کرمانشاه تردد کردند، اظهار کرد: ترددهای نوروزی امسال از رشد ۱۰ درصدی حکایت دارد.

به گفته کرمی، تردد وسایل نقلیه سبک در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه طی نوروز امسال  ۹ درصد و تردد ‌وسایل نقلیه سنگین ۱۸ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه همچنین، از افزایش ۱۰ درصدی ترددهای ورودی به استان و رشد ۱۵ درصدی ترددهای خروجی در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1124534

مهمترین اخبار ایران و جهان: