نیوز سیتی!
14 اردیبهشت 1402 - 22:17

شوراها دست توانمند دولت در اجرای سیاست‌ها هستند

آوج- فرماندار آوج گفت: هدف همه ما خدمت به مردم و پیشبرد امور است و شوراها باید مصلحت عمومی را در تصمیمات خود در نظر بگیرند چراکه آنها دست توانمند دولت در اجرای سیاست‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار مهر وحید زرگر بعد از ظهر پنجشنبه در همایش تجلیل از شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: گنجاندن اصل شوراها در قانون اساسی نشان دهنده پذیرش اصل تنوع فکری و خرد جمعی در اداره امور کشور است و تأکیدات رئیس جمهور در دیدار با شوراهای کشور نمایانگر اراده دولت در استفاده از ظرفیت شوراها در مردمی سازی حکمرانی است.

وی افزود: شوراها نباید اسیر سیاسی بازی و جناح بندی شوند و باید فارغ از همه اختلافات سیاسی، شخصی، قومی و باندی مصالح و منافع عمومی مردم را دنبال کنند.

فرماندار آوج با تاکید بر نقش نظارتی فرمانداری‌ها در حوزه شوراها اضافه کرد: بروز فساد و اعمال متخلفانه و سو استفاده از موقعیت و پیگیری منافع شخصی به جای منافع عمومی آثار بسیار مخرب و ویرانگری را در جامعه به دنبال خواهد داشت که شوراها باید خود را از این مسائل دور و مصون نگه دارند.

زرگر اظهار داشت: امروز تیم مدیریتی استان با همت و جدیت استاندار و با حضور افرادی کاردان و پاکدست با تلاش‌های شبانه روزی به دنبال ارائه بیشترین خدمت به مردم و کسب رضایتمندی عمومی است.

وی گفت: طرح‌ها و پروژه‌های بزرگی در شهرها و روستاهای شهرستان آوج در حال انجام است که با اجرایی شدن آنها شاهد تحولات مثبتی در بخش‌های مختلف خواهیم بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1188978

مهمترین اخبار ایران و جهان: