نیوز سیتی!
14 اردیبهشت 1402 - 12:39

بنیاد مستضعفان در حوزه های سرمایه گذاری و محرومیت زدایی قزوین توان نقش آفرینی دارد

استاندار قزوین گفت: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به دلیل ظرفیت بالای اقتصادی استان و همچنین محرومیت در برخی از مناطق، در حوزه های سرمایه گذاری و محرومیت زدایی استان قزوین توان نقش آفرینی دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدمهدی اعلایی پیش از ظهر امروز در دیدار رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، اظهار کرد: استان قزوین در حوزه بنیاد مستضعفان از ۲ وجه قابل بررسی است، یک وجه شامل ظرفیت‌های اقتصادی استان می‌شود که منجر به سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان در حوزه کشاورزی و صنعت شده است. 

وی افزود: وجه دیگر شامل محرومیت استان در برخی از مناطق است که شاید برای خیلی از مسئولان و مردم قابل باور نباشد ولی به شدت درگیر است و بنیاد مستضعفان در زمینه محرومیت زدایی می تواند موثر باشد.

استاندار قزوین گفت: امروز تصمیماتی برای حمایت از بخش‌های مختلف محرومیت زدایی در حوزه مسکن و زیست محرومان، راه مناطق محروم و غیره گرفته شد که امیدواریم منشأ اثر شود و علاوه بر این تصمیمات، افتتاح طرح‌های توسعه‌ای بنیاد مستضعفان نیز در دستور کار است.

اعلایی اضافه کرد: استان قزوین در خدمت مجموعه بنیاد است تا رسالت‌های خود را در جهت تولید و هزینه کرد برای مردم به نحو احسن انجام دهد و در این مسیر از هیچ گونه همکاری و هم‌افزایی دریغ نمی کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1188034

مهمترین اخبار ایران و جهان: