نیوز سیتی!
14 اردیبهشت 1402 - 14:56

سارق کامپیوتر خودروها در نیشابور دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور، از شناسایی و دستگیری متهم به ۴۱ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاد گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کامپیوتر خودرو در سطح شهرستان نیشابور، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در تحقیقات میدانی خود متوجه شدند متهم با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید این سرقت‌ها را مرتکب و اکثر سرقت‌ها مربوط به سرقت کامپیوتر خودروهای وانت پیکان است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس در ادامه تحقیقات خود با رد زنی‌های متوجه شدند متهم اهل شهرستان مشهد می‌باشد و پس از اخذ نیابت قضائی در یک اقدام ضربتی وی را در مشهد دستگیر کردند.

سرهنگ حسینعلی زاده گفت: متهم ۳۷ ساله در تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۴۱ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در شهرستان نیشابور اعتراف که به دلیل تحت تعقیب بودن از سوی پلیس آگاهی استان تحقیقات از متهم جهت کشف سایر جرایم احتمالی دیگر ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از همکاری شهروندان با پلیس تقدیر کرد و خطاب به مالکان وسایل نقلیه، اظهار داشت: خودرو خود را به وسایل ایمنی از جمله قفل کاپوت مجهز، ضمن این که با توجه به وجود محفظه‌هایی برای نگهداری کامپیوتر خودرو، حتماً به منظور پیشگیری از سرقت از این محفظه‌ها همراه با قفل استفاده کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1188278

مهمترین اخبار ایران و جهان: