نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 21:33

ضرورت رفع محرومیت آموزشی در لواسانات و رودبار قصران

شمیرانات- مدیر آموزش و پرورش شمیرانات بر ضرورت رفع محرومیت آموزشی در لواسانات و رودبار قصران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا رسولی عصر سه شنبه در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شمیرانات که با حضور ذاکریان، فرماندار شمیرانات، محسن مبارکی معاون سیاسی انتظامی، محمدرضا علی‌اکبری بخشدار لواسانات، حمزه صفا رئیس شورای شهرستان شمیرانات، مدیران آموزش و پرورش بخش تابع، معاونان اداره مذکور و جمعی از مدیران، معلمان و خیران حوزه تعلیم و تربیت در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شمیرانات برگزار شد، روز معلم که مزین به خون مطهر اندیشمند شهید آیت الله مرتضی مطهری (ره) است را تبریک گفت.

مدیر آموزش و پرورش شمیرانات به نقل از مقام معظم رهبری، معلمان را افسران سپاه پیشرفت کشور و پایه گذاران تمدن نوین اسلامی دانست و به رونمایی و ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله این اداره تحت عنوان «شکوه شکوفایی» پرداخت.

تاکید کرد: در راستای تحقق سیاست دولت مردمی، عزم ما در برطرف کردن محرومیت‌ها بویژه با توزیع امکانات در بخش‌های لواسانات و رودبار قصران است.

گفتنی است که در ادامه این مراسم دبیر ستاد بزرگداشت مقام شامخ معلم شمیرانات نیز به ارائه گزارش کاملی از فعالیت‌های آموزش و پرورش شهرستان در این راستا پرداخت.

بر اساس این گزارش، شمیرانات در سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ دارای ۶۶ هزار دانش آموز است که از این تعداد ۳۹ هزار و ۳۴۰ نفر در ۱۹۶ مدرسه دولتی تحصیل می‌کنند. تمرکز دانش آموزان شمیرانات، ۸۴ درصد در شهر شمیران، ۹ درصد در بخش لواسانات و ۷ درصد در بخش رودبار قصران است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1184078

مهمترین اخبار ایران و جهان: