نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 13:49

نیروهای مسلح ایران اسلامی نشان دادند با هیچ احدی شوخی ندارند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نیروهای مسلح ایران اسلامی با تمام توان از عزت، عظمت و سربلندی کشور دفاع کرده اند و نشان دادند با هیچ احدی شوخی ندارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امروز در آیین بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: نیروهای مسلح کشور از جمله ارتش، سپاه و فراجا پایه‌های قدرت جمهوری اسلامی هستند؛ همه وظیفه داریم از آنها پشتیبانی کنیم تا بتوانند راه خود را با قدرت طی کنند؛ البته ملت ایران همیشه همواره از نیروهای مسلح حمایت همه جانبه کردند.

وی با بیان اینکه امنیت کشور و مردم خط قرمز نیروهای مسلح است افزود: نیروهای مسلح ایران اسلامی با تمام توان از عزت، عظمت و سربلندی کشور دفاع کرده اند و نشان دادند با هیچ احدی شوخی ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: امروز به برکت ارتش قهرمان، سپاه و نیروی انتظامی و هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب در زمینه های علمی و تسلیحاتی در قله قرار داریم و این قدرت و اقتدار روز به روز افزایش پیدا می کند.

دری نجف آبادی با اشاره به راهپیمایی روز قدس ادامه داد: ملت ایران در جای جای میهن اسلامی با حضور پرشور خود نشان دادند از رژیم منفور و جعلی صهیونیستی متنفرند و در مقابل آنها ایستادگی می کنند.

وی اضافه کرد: امروز دیگر تنها مردم غزه مخالف و مقابل رژیم جعلی صهیونیستی نیستند و از بحر تا نهر، از تمام مسلمانان  و آزادی خواهان جهان در برابر زیاده‌خواهی‌های این رژیم غاصب ایستاده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی  تاکید کرد: تمامی شبکه‌های جاسوسی، منکراتی و فحشا توطئه‌های اسرائیل علیه مردم ایران و مسلمانان است.

جانشین ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در استان مرکزی نیز در این آیین گفت: علت جایگاه ویژه ای که ارتش در کشور، منطقه و در دنیا به دست آورده به دلیل نگاه راهبردی امام خمینی(ره) به ارتش جمهوری اسلامی ایران و هدایت‌های مقام معظم رهبری است.

مجتبی شمس اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی همواره پشتیبان مردم و انقلاب اسلامی بوده است.

وی افزود: زمانی که عناصر ضد انقلاب متوجه پشتیبانی همه جانبه ارتش از مردم و انقلاب شدند به دنبال تضعیف ارتش بودند که در این راه برخی سیاسیون ناآگاه نیز به همراهی آنان آمدند تا ارتش منحل شود اما در این راه شکست خوردند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1157678

مهمترین اخبار ایران و جهان: