نیوز سیتی!
31 فروردین 1402 - 12:22

اقدامات سپاه و بسیج در طرح آبرسانی به روستاها ستودنی است/ تعامل بیشتر دستگاه‌ها با بسیج سازندگی

استاندار زنجان با بیان اینکه سپاه علاوه بر پاسداری ازمرزهای کشور، وظیفه سازندگی روستاها را هم سال‌هاست انجام می‌دهد، گفت: آن چیزی که در اقدامات این نهاد بیشتر نمود دارد بحث جهاد آبرسانی به روستاها و محرومیت زدایی از مناطق محروم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان، امروز در جلسه کارگروه بسیج سازندگی با بیان اینکه باید برای توسعه استان از تمام بازوها که در سطح کشور است استفاده کرد، اظهار داشت: یکی از این بازوها سپاه پاسداران است، چرا که علاوه بر پاسداری از مرزهای کشور، وظیفه سازندگی روستاها را هم سال‌هاست انجام می‌دهد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه اقدامات سپاه و بسیج در مناطق محروم گفت: آن چیزی که در اقدامات این نهاد بیشتر نمود دارد بحث جهاد آبرسانی به روستاها و محرومیت زدایی از مناطق محروم است.

وی با تاکید بر اینکه باید برای استان از هر ابزار و توانی استفاده کرد، بیان داشت: مواردی که در تفاهم‌نامه بسیج سازندگی و قرار گاه امام حسن مجتبی(ع) در راستایی آبرسانی ذکر شده است امیدواریم که امسال عملیاتی شود.

افشارچی در پایان تاکید کرد: دستگاه‌های اجرای به ویژه دستگا‌ه‌های خدمات‌رسان در کنار سپاه و بسیج در راستای آبرسانی و ساخت مسکن تعاملات بیشتری داشته باشند تا سریعتر نتایج حاصل شود.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1161634

مهمترین اخبار ایران و جهان: