نیوز سیتی!
11 اردیبهشت 1402 - 15:51

رشد شاخص های آموزش محور با افزایش اطلاع رسانی

شیراز-معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: کیفیت خدمات آموزشی با اطلاع رسانی به احاد مردم افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم احمدی لاشکی صبح دوشنبه در سفر به شهرستان فسا بیان کرد: اقداماتی که در آموزش و پرورش در حال انجام است باید به اطلاع عموم مردم برسد تا از این طریق کیفیت خدمت رسانی به آحاد مردم افزایش یابد.‌

احمدی لاشکی همچنین با ارزش‌تری اقدامات خیرخواهانه را کارهایی دانست که برای دانش‌آموزان انجام می‌شود و افزود: جامعه فرهنگیان از اعتماد قابل توجه‌ای در میان جامعه برخوردار است از این رو باید خدماتی که به دانش آموزان ارائه می‌شود نیز دارای کیفیت مطلوب و دارای ویژگی‌های منحصر به فرد باشد.

احمدی لاشکی عنوان کرد: ایجاد چمن مصنوعی ویژه اردوگاه تربیتی فسا، احداث ایجاد استخر با همکاری وزارت ورزش و جوانان در دستور کار قرار دارد البته تکمیل استخر رو باز نیمه تمام اردوگاه تربیتی فسا نیز در اولویت فعالیت‌های آموزش و پرورش استان فارس قرار گرفته است.

به گفته این مقام مسئول قرار است تمامی پروژه‌های آموزشی که در شهرستان فسا بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند پیش از آغاز مهر ماه به پایان برسد.

وی تاکید کرد: مدیران آموزش و پرورش تلاش کنند در دوره مسئولیت خود مشکلات را رصد و در رفع آن اقدام کنند و در صورتی که کاری شدنی نیست قول اجرای آن را به مردم ندهند.

به اعتقاد این مقام مسئول وزارت آموزش و پرورش با چالش کمبود نیروی انسانی به علت بازنشستگی مواجه است از این رو باید تمهیداتی برای برطرف شدن این مشکل پیش از آغاز سال تحصیلی جدید اتخاذ شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1180534

مهمترین اخبار ایران و جهان: