نیوز سیتی!
21 فروردین 1402 - 19:22

اقدام عملی برای تولید موجب تقویت پول ملی می‌شود/بخشنامه‌های خلق‌الساعه تولیدکنندگان را سردرگم می‌کند

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدیم که باید ساختار به شکل تخصصی اصلاح شود تا شاهد توسعه تولید باشیم و قطعا یکی از راه‌های افزایش ارزش پول ملی، تقویت تولید است.

سیدمحمد مولوی نمایندهمردم آبادان عصر امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در آبادان، اظهار کرد: مهار تورم و رشد تولید زمانی محقق می‌شود که نقدینگی به سمت تولید هدایت شود.

وی افزود: وقتی تولید تقویت شود به تبع آن شاهد رفع تورم نیز خواهیم بود و در این راستا باید موانع به صورت کامل رفع شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید بستر مناسبی برای علاقمندان به تولید ایجاد شود و این امر مستلزم کاهش بروکراسی است.

مولوی عنوان کرد: تولید کننده باید تمرکز خود را بر روی توسعه فعالیت خود، افزایش نیروی کار و کشف‌های بازارهای جدید قرار دهد نه اینکه درگیر بخشنامه‌های خلق‌الساعه باشد.

وی ادامه داد: معتقدیم که باید ساختار به شکل تخصصی اصلاح شود تا شاهد توسعه تولید باشیم و به طور حتم یکی از راه‌های افزایش ارزش پول ملی، تقویت تولید است.

وی ادامه داد: دولت هم اکنون آمادگی خود را برای تحقق سریع شعار اعلام کرد ولی موضوعی که اهمیت دارد، اقدام عملی است‌.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: صنعتگران کشورمان اکنون خواستار نگاه تحولی هستند و می‌خواهند یک برنامه مدون و مستمر وجود داشته باشد.

مولوی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی به دنبال تضعیف تولید کشورمان هستند و در این مسیر پُر پیچ و خم ضرورت دارد چتر حمایت ویژه‌ای برای صنایع در نظر بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1139834

مهمترین اخبار ایران و جهان: