نیوز سیتی!
08 اردیبهشت 1402 - 16:58

تولید ملی کلید رفع مشکلات اقتصادی کشور است

اردستان-سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان گفت: تولید ملی کلید حل مشکلات اقتصادی در کشور بوده و در این راستا کار کارگران نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نقوی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه اردستان‌، اظهار کرد: در شهرستان اردستان چند دستگاه اجرایی شامل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تأمین اجتماعی، فنی وحرفه ای، سازمان بهزیستی، اداره بیمه سلامت، بیمه روستاییان، دو بانک، اداره توسعه تعاون و یک صندوق کارآفرینی امید در ذیل وزارت کار در حال خدمت‌رسانی به مردم شریف شهرستان هستند.

وی افزود: تولید ملی کلید حل مشکلات اقتصادی در کشور است و در این راستا کار و زحمت کارگران خدوم و شریف نیز از اهمیت بسزایی برخوردار بوده که باید همواره به کارگران که از اقشار زحمت‌کش هستند، احترام گذاشته شود.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان با اشاره برنامه‌های هفته کارگر، خاطرنشان کرد: ستاد گرامیداشت کار و کارگر برنامه‌هایی را در این راستا مصوب کرده و مهم‌ترین این برنامه‌ها، اجرای اولین یادواره شهدای کارگری در سطح شهرستان اردستان است و هدف ما از برگزاری یادواره این بود که قشر کارگران نیز همواره حامی نظام جمهوری اسلامی هستند.

نقوی یادآور شد: زنده نگهداشتن فرهنگ عاشورایی، افتخار خدمت در سنگر کار و تلاش و اطاعت از ولی امر، ایجاد وحدت و بیعت با شهیدان از دیگر اهداف اداره کار شهرستان جهت برگزاری یادواره شهدا بود.

وی بیان کرد: تقدیر از پاکبانان خدوم شهرداری اردستان با همکاری شهردار، نواختن زنگ کار و تلاش در کارخانه کویر مقوا و غیره از جمله برنامه‌هایی هستند که در راستای ارج نهادن به مقام شامخ کار و کارگر است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1174078

مهمترین اخبار ایران و جهان: