نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 13:27

خراسان جنوبی، میزبان رویداد «همنا»

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: رویداد «همنا» با حضور مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت در بیرجند برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محسن قطبی، سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رویداد «همنا» با حضور اسدی مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت در بیرجند برگزار می شود.

وی افزود: این رویداد بر دو مؤلفه ارتقاء کیفیت آموزش‌های عمومی تشکل‌های جوانان و همچنین گفت وگوی چهره به چهره مدیران و کارشناسان حوزه جوانان با فعالان حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی تاکید دارد.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: در رویداد همنا‌ تلاش می‌شود ضمن افزایش مهارت‌های عمومی تشکل‌ها و سمن‌های جوانان، دغدغه‌ها و مشکلات آنان در استان‌های مختلف را شناسایی کند.

قطبی یادآور شد: رویداد همنا خراسان‌جنوبی با حضور دکتر اسدی مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت و پارسا نیا معاون مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان و مسئولان استانی از روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در بیرجند آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جوانان و دبیران سازمان های مردم نهاد خراسان جنوبی در این رویداد می‌توانند به صورت مستقیم مشکلات و دغدغه‌های خود را با مسئولین حوزه جوانان مطرح و پیگیری کنند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: همچنین در این رویداد دوره‌های آموزش عمومی سمن‌های جوانان از جمله آموزش قوانین و مقرارت در حوزه سمن‌های جوانان، روش‌های جذب منابع مالی و گزارش نویسی توسط استادان مجرب ملی تدریس می‌شود.

پایان پیام/۶۹۰۱۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1191934

مهمترین اخبار ایران و جهان: