نیوز سیتی!
22 فروردین 1402 - 11:23

بستری ۳۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در سمنان

۳۷ بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید-۱۹ در هفته اخیر در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، کامران قدس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در زمینه آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس در این استان اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون، 63 هزار و 478 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده‌اند.

وی تصریح کرد: در هفته اخیر (از ۱۶ تا ۲۲ فروردین‌ماه سال جاری) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۷ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.

علوم پزشکی استان سمنان گفت: مجموع بیماران بستری‌شده در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه، از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون، به ۱۲ هزار و ۵۹۰ نفر رسیده است و ۵۰ هزار و ۸۸۸ بیمار نیز به‌صورت سرپایی شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید- ۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه به ۱۱ هزار و ۳۴۲ نفر رسید.

پایان پیام/2568/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1141034

مهمترین اخبار ایران و جهان: