نیوز سیتی!
26 فروردین 1402 - 11:48

رسیدگی به ۳۳۴ پرونده تخلف شرکت‌های حمل و نقل خراسان شمالی

بجنورد- مدیرکل راهداری خراسان شمالی گفت: طی سال گذشته به ۳۳۴ پرونده تخلف ۳۸ شرکت حمل و نقل کالا و مسافر خراسان شمالی در کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل رسیدگی شد.

محمد مشتری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی سال گذشته به ۳۳۴ پرونده تخلف ۳۸ شرکت حمل و نقل کالا و مسافر خراسان شمالی در کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل رسیدگی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی ادامه داد: از پرونده‌های تخلفات رسیدگی شده، ۲۴ مورد مربوط به شرکت‌های حمل و نقل کالا و ۱۴ مورد مربوط به شرکت‌های حمل و نقل مسافر بوده است.

وی افزود: این تخلفات که به استناد ماده ۱۲ آئین نامه اجرایی تبصره ماده ۳۱ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی به دبیری اداره حقوقی این اداره کل رسیدگی می‌شود، منجر به صدور ۳۴ رأی جریمه نقدی، یک مورد تعطیلی سه ماهه، یک مورد تذکر کتبی و ۲ مورد تبرئه شده است.

مشتری تصریح کرد: عمده تخلفات که از طریق منابعی مانند پلیس راه، گشت‌های بازرسی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شکایات واصله دریافت شده مربوط به صدور بارنامه یا صورت وضعیت صوری و مغایرت مندرجات اسناد با واقعیت است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1150534

مهمترین اخبار ایران و جهان: