نیوز سیتی!
01 بهمن 1401 - 11:43

اتحاد، انسجام و همبستگی ملت ایران سد محکمی در برابر تهدیدات است

فرماندار تایباد گفت: اتحاد، انسجام و همبستگی ملت ایران، سد محکمی در برابر تهدیدات است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مهدی دونده در دیدار با برخی از علمای اهل سنت شهرستان تایباد یکی از حربه‌های دشمنان را تفرقه افکنی بین اقوام و مذاهب مختلف دانست و اظهار کرد: اتحاد، انسجام و همبستگی ملت ایران، سد محکمی در برابر این تهدیدات است.

فرماندار تایباد افزود: همه  دشمنان بدانند که ایران اسلامی، یک کشور متحد است؛ این سرزمین، سوریه و عراق نیست که آن‌ها بتوانند بین امت رسول الله (ص)، تفرقه افکنی کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی از کوچکترین غفلت ملت ما به دنبال بیشترین بهره برداری هستند، اظهار کرد: مدیران و خدمتگزاران نظام درپی خنثی سازی نقشه‌های شوم دشمنان هستند و این خود کوری چشم دشمن را به دنبال خواهد داشت و آن‌ها بدانند که از تفرقه افکنی، به جایی نخواهند رسید.

دونده با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران و ملت آن همواره از فراز و نشیب‌ها با سربلندی بیرون آمده است، بیان کرد: ملت ایران اسلامی همچون همیشه هوشیار و بیدار باشد تا مبادا مواضع غیرکارشناسی؛ موقعیتی برای موج سواری دشمنان فراهم کند.

فرماندار تایباد گفت: دشمنان قسم خورده ایران بدانند که این آب و خاک وطن غیور مردانی است که تا پای جان از آن حفاظت خواهند کرد و جایی برای ایجاد اختلاف افکنی آن‌ها نیست.

دونده افزود: همه اقوام و مذاهب کشورمان بویژه شیعه و سنی، دو لبه یک قیچی هستند و آن دسته از بدخواهان که در مقابل این دو مذهب قرار گیرند، بدون شک آسیب خواهند دید و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی ثابت کرده همواره پای آرمان‌های این نظام و انقلاب ایستاده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 987878

مهمترین اخبار ایران و جهان: