نیوز سیتی!
05 بهمن 1401 - 23:19

ثبت۷۵ درصدی تعهد اشتغال ادارات اردبیل/ مراسم سالگرد شهادت شهدای چالدران در اردبیل برگزار می‌شود

فرماندار اردبیل گفت: تعهد اشتغال ثبت شده در سامانه رصد توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان اردبیل با پیشرفت ۷۵ درصدی به ۵ هزار و ۲۹۹ نفر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدمحمد اعتماد اعجازی شانگاه امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل اظهار کرد: آخرین وضعیت  تعهد اشتغال ثبت شده در سامانه رصد توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان اردبیل با پیشرفت ۷۵ درصدی به ۵هزار و ۲۹۹ نفر رسیده است.

وی بر حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی منطقه تاکید کرد و افزود: در این راستا روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرستان اردبیل تسهیل شده است.

فرماندار اردبیل بیان کرد: زمین طرح نهضت ملی مسکن شهرستان اردبیل در مساحت حدود ۵۵۰ هکتار در حال تامین است تا اجرای طرح نهضت ملی مسکن برای حمایت از خانواده‌ها در شهرستان شتاب گیرد.

وی ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی و افتتاح پروژه‌ها در شهرستان اردبیل با محوریت کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام اردبیل انجام می‌شود و برگزاری باشکوه این کنگره، اولویت اساسی است.

اعتماد اعجازی تصریح کرد: باتوجه به میزبانی اردبیل از رویداد بین‌المللی ۲۰۲۳ باید از این میزبانی برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، گردشگری و تاریخی اردبیل در دنیا استفاده کنیم و در این راستا، اجرای برنامه‌های آموزشی در حوزه خدمات‌دهی به گردشگران و تکمیل زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان مبنای کار قرار گرفته است.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر گفت: به مناسبت دوم و سوم ماه رجب، سالگرد شهادت شهدای چالدران که در منطقه شهیدگاه اردبیل دفن هستند، برنامه‌های مختلفی  برگزار خواهد شد.

پایان پیام/3727/

منبع: فارس
شناسه خبر: 998478

مهمترین اخبار ایران و جهان: